بررسی رمز ارز Mantle – MNT

Mantle- MNT چیست؟

Mantle Network یک پشته فناوری L2 برای مقیاس‌ بندی اتریوم است و اولین محصول اصلی Mantle Ecosystem است. Mantle Network در تلاش است تا با ماشین مجازی اتریوم سازگار باشد. معماری ماژولار Mantle Network، اجرای تراکنش، در دسترس بودن داده و نهایی بودن تراکنش را به ماژول‌ هایی جدا می‌ کند که می‌ توانند به صورت جداگانه ارتقا داده شوند و جدیدترین نوآوری‌ ها را اتخاذ کنند. به عنوان اولین L2 در جهان که توسط DAO ایجاد شده است، Mantle Network پیشگام چشم اندازی برای پذیرش انبوه فناوری های تحت کنترل توکن است. MNT توکن بومی است که برای موارد زیر استفاده می شود:

  • پرداخت هزینه گاز تراکنش ها
  • رشد اکوسیستم
  • حاکمیت توسط جامعه

بنیانگذاران شبکه Mantle (MNT) چه کسانی هستند؟

بنیانگذار واحدی وجود ندارد. Mantle Network یک شبکه تحت کنترل و شتاب DAO است که در آن تصمیمات کلیدی از طریق حاکمیت توسط دارندگان $MNT گرفته می شود. jacobc.eth و Ben Zhou اولین مشارکت کنندگان اصلی در پیشنهاد اولیه بودند که شبکه Mantle را معرفی کرد.

چه چیزی شبکه Mantle (MNT) را منحصر به فرد می کند؟

معماری مدولار Mantle Network، عملکرد شبکه را با هزینه های کم و با نهایی شدن سریع تر افزایش می دهد. DApp ها را می توان با UX استثنایی ساخت، در حالی که بر امنیت بی نظیر اتریوم تکیه می کند. Mantle Ecosystem همچنین دارای شبکه‌ ای از شرکا و همکاران مستقر برای حمایت از پروژه‌ ها از مفهوم‌ سازی تا پشتیبانی زیرساخت‌ ها و استراتژی‌ های عرضه به بازار است. علاوه بر این، برای حمایت از نسل بعدی مبتکران، سازندگان و توسعه‌ دهندگان، Mantle در حال رشد اکوسیستم خود از طریق برنامه کمک‌ های مالی Mantle و Mantle EcoFund به عنوان یک مجموعه سرمایه کاتالیز شده 200 میلیون دلاری است.

چند سکه Mantle (MNT) در گردش وجود دارد؟

توکن Mantle (MNT) Mantle Network را به‌ عنوان توکن گاز بومی و توکن رشد اکوسیستم آن قدرت می‌ دهد و به عنوان نشانه حاکمیت Mantle Governance عمل می‌ کند. تمامی محصولات آینده Mantle نیز توسط جامعه دارندگان توکن Mantle از طریق رای گیری آغاز شده و توسط توکن Mantle ارائه می شود. مجموع عرضه MNT 3,172,988,154 توکن است و توزیع فعلی MNT با 51% در گردش و 49% به Mantle Treasury تقسیم شده است.

چگونه شبکه Mantle (MNT) ایمن است؟

Mantle Network اولین L2 است که با پروتکل بازسازی ETH EigenLayer برای ماژول در دسترس بودن داده همکاری می کند. با اتخاذ یک معماری جمع‌ آوری، شبکه Mantle توسط اتریوم ایمن می‌ شود.
قیمت لحظه ای:
وب سایت:
http://www.nn4e.com/amozeshi_pix_main/1010.jpg

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *