ایردراپ TapSwap: قیمت، زمان لیست شدن و صرافی ها

در ابتدا چند نکته از TapSwap بگوییم که چه زمانی و در کدام صرافی و با چه قیمتی لیست می شود!

♾ تمامی این اطلاعات برگرفته از داده های Binance می باشد!

♾ توکن TapSwap در 22 سمپتامبر 2024 لیست می شود (تاریخ 1 مهر 1403)

♾ صرافی های خارجی که TapSwap را در ابتدا لیست می کنند شامل LBank – Poloniex – MEXC – GATE – ByBit – KuCoin و Binance هستند!

♾ قیمت این توکن در زمان لیست شدن می شود: 0.000043 $

♾ به طور مثال اگر 200 میلیون واحد TapSwap دارید در 0.000043 ضرب می کنید (می شود 8600 تتر) و برای محاسبه تومانی آن در قیمت تتر که امروز 59500 تومان بود ضرب می شود: 511.700.000 تومان!

♾ این نوشته ها واقعی هست و در زمان لیست شدن متوجه حرف هایم خواهید بود همان طور که Not Coin را مدتی قبل، پیش بینی کرده بودم.

♾ تا فرصت داری TapSwap بزن! از لینک زیر وارد شو:

کسب توکن TapSwap فقط از اینجا

http://www.nn4e.com/amozeshi_pix_main/photo_2024-07-06_13-21-10.jpg

اگر خواستید کد ویدئوها را روزانه و Stream ها را در لحظه ببینید به اینستاگرام NitBiCo مراجعه کنید!

اطلاعات TapSwap

TapSwap یک مینی برنامه تلگرامی پُرطرفدار است که در آن بازیکنان می توانند با شرکت در فعالیت های مختلف درون بازی، سکه های TAPS کسب کنند. با بیش از 60 میلیون بازیکن تا اوایل ژوئیه 2024، این بازی به دلیل مکانیک‌ های ساده و در عین حال جذاب ضربه‌ ای برای کسب درآمد، به سرعت محبوبیت پیدا کرد و به هر کسی اجازه می‌دهد تا TAPS را با گوشی هوشمند استخراج کند. رویکرد کاربرپسند TapSwap برای استخراج رمزارز و وعده پاداش واقعی از طریق TapSwap airdrop و TGE آینده، پایگاه کاربران بزرگ و فعالی را به خود جلب کرده است. TapSwap همچنین توانست تا اواخر ماه مه به بزرگترین انجمن رمزنگاری در تلگرام تبدیل شود و از Notcoin پیشی بگیرد و همستر کامبت را پشت سر بگذارد.

http://www.nn4e.com/amozeshi_pix_main/tapswap1.png

TapSwap از دیگر بازی های موفق مبتنی بر تلگرام مانند Hamster Kombat و Notcoin الهام می گیرد. چنین بازی های رمزنگاری از ویژگی های اجتماعی و تعاملی تلگرام برای ایجاد یک تجربه جذاب استفاده می کنند. در حالی که Hamster Kombat بر اجرای یک صرافی مجازی مجازی تمرکز دارد، TapSwap این مفهوم را با اجازه دادن به کاربران برای استخراج سکه های TAPS از طریق اقدامات ساده ضربه زدن، ساده تر می کند و آن را برای مخاطبان وسیع تری در دسترس قرار می دهد.

TapSwap دقیقا چطور کار می کند؟

در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی مینی برنامه TapSwap تلگرام وجود دارد که آن را جذاب کرده و به محبوبیت آن در بین گیمرها کمک کرده است، اشاره می شود:

مدل Tap-to-Earn: در TapSwap، با ضربه زدن بر روی یک نماد دیجیتال در رابط ربات تلگرام، سکه های TAPS کسب می کنید. هر ضربه تعادل سکه شما را افزایش می دهد و بازی را آسان و جذاب می کند. علاوه بر این، می توانید با انجام وظایف و شرکت در فعالیت های مختلف درون بازی، مانند دعوت از دوستان برای پیوستن به بازی، سکه به دست آورید.

جوایز روزانه (Daily Bonus): TapSwap پاداش های روزانه را برای درگیر نگه داشتن بازیکنان ارائه می دهد. شما می توانید با ورود روزانه و انجام کارهای خاص، سکه های TapSwap بیشتری کسب کنید. این پاداش‌ها مشوق مشارکت منظم هستند و به افزایش درآمد کلی شما کمک می‌کنند.

سیستم ارجاع (Referral System): TapSwap دارای یک سیستم ارجاع قوی است که می توانید با دعوت از دوستان برای پیوستن به بازی، جوایز بیشتری کسب کنید. هر ارجاع نه تنها موجودی سکه شما را افزایش می‌ دهد، بلکه به شما کمک می‌ کند تا در رتبه‌ های سریع‌ تر صعود کنید و یک عنصر رقابتی به بازی اضافه کنید.

دیدگاه های آتی درباره TapSwap

انجمن TapSwap به سرعت در حال رشد است، با تمرکز بر جذب کاربران از طریق برنامه های ارجاع و ویژگی های تعاملی. TapSwap همچنین برنامه هایی برای همکاری با بازیگران اصلی در صنعت کریپتو و بازی دارد. هدف این مشارکت ها افزایش عملکرد و پایگاه کاربری پلتفرم است. ادغام های آینده با سایر پروژه های بلاک چین و DeFi، اکوسیستم آن را بیشتر تقویت می کند و فرصت ها و خدمات بیشتری را برای کاربران فراهم می کند. TapSwap قرار است به یک بازیگر کلیدی در بازار بازی های رمزنگاری تبدیل شود. TapSwap با بیش از 60 میلیون کاربر ثبت‌شده و یک جامعه رو به رشد تلگرام، حتی با کمترین تلاش‌های بازاریابی طرفداران زیادی پیدا می‌کند. راه‌ اندازی کامل پلتفرم، که برای اواخر سه‌ ماهه سوم سال 2024 برنامه‌ریزی شده است، با هدف گسترش دامنه خود در سطح جهانی است. در حالی که بازی های مبتنی بر تلگرام مانند TapSwap در بین کاربران وب 2 و وب 3 مورد توجه قرار می گیرند، هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا این روند ادامه خواهد داشت یا خیر. 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *