هوش مصنوعی آفلاین چیست؟

هوش مصنوعی آفلاین چیست؟

(نتیجه تحقیق گروه نامیرا، در وب سایت های دیگر نیز قرار گرفته است که این افراد به کپی از ما می پردازند. کافیست به زمان و تاریخ درج پست های ما دقت بفرمایید. مراقبل کلاهبرداران اینترنتی باشید!!!)

هوش مصنوعی آفلاین اشاره بر برنامه هایی از ساختارهای هوشمند دارد که بر روی دستگاه ها اجرا می شود و مخالف به استفاده از API های موجود در یک سرور برای راه اندازی چنین برنامه هایی است. ساختار هوش مصنوعی آفلاین بر روی دستگاه ها بدین صورت است که قصد راه اندازی سیستم های هوشمند بدون اتصال به API های مشخصی در سرورها از راه دور را دارد. به صورت کلی، استفاده از هوش مصنوعی آفلاین دارای سه مزیت به شرح ذیل است:

سرعت: اگر یک دستگاه به همه داده هایی که نیاز دارد، در اختیار داشته باشد و دارای توانایی فراهم کردن وظایف هوشمند مانند شناسایی تصویر و پردازش زبان طبیعی بدون پردازش ارسال یا دریافت داده از یک سرور در مکانی دیگر باشد، بنابراین منجر به افزایش سرعت عملیات می گردد که دلیل آن، عدم وابستگی به اتصالات شبکه ای و سخت افزارهای سرور است. بک برنامه هوش مصنوعی در دستگاه می تواند مدل های یادگیری ماشین آموزش دیده شده بدون داشتن نرم افزار و سخت افزار دستگاه، اجرا نماید. عدم تکیه بر اتصالات شبکه ای، منجر به افزایش چشمگیر سرعت عملیات می شود و دارای تاثیری مثبت در تجربه کاربران در استفاده از چنین سیستم هایی می گردد. (به طور مثال می توان به CoreML برای سیستم عامل های mac و iOS اشاره نمود که یک چارچوب ارائه شده توسط شرکت Apple است که اجازه اجرای ساختارهای هوشمند بدون اتصال به شبکه در دستگاه را می دهد.

هزینه: دومین مزیت استفاده از هوش مصنوعی آفلاین، هزینه می باشد. اگر در ساختارهای هوشمند جهت اجرای یک برنامه مشخص، از اتصالات شبکه ای بهره ای برده نشود، لذا هزینه شبکه، صفر است!

حریم خصوصی: مزیت سوم هوش مصنوعی آفلاین که دارای اهمیت بالایی برای جامعه به عنوان مصرف کننده فناوری و صنعت رسانه های اجتماعی دارا می باشد، حریم خصوصی است. بنابراین هیچ مسئولیتی بزرگ تر از حفظ داده های مردم به شمار نمی رود. حریم خصوصی داده های کاربران، یک عمل اخلاقی مهم است که توسط هوش مصنوعی آفلاین، برشمرده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *