بررسی 8 شبیه ساز جهت اجرای برنامه های iOS بر روی ویندوز

همان‌ طور که می‌ دانید شبیه‌ سازهای فراوانی برای اندروید وجود دارد که اجازه می‌ دهند برنامه های کاربردی اندروید را بر روی لپ تاپ یا پی سی اجرا کنید. مشابه همین مسئله برای iOS وجود دارد. یعنی با استفاده از شبیه‌ ساز این سیستم‌ عامل می‌ توان برنامه های کاربردی iOS را به‌ طور رایگان روی کامپیوتر استفاده نمود. در این پست، قصد داریم 8 شبیه‌ ساز عالی iOS را که امکان اجرای برنامه های کاربردی iOS محبوب‌ تان را فراهم می‌ کنند، معرفی کنیم.

iPadian Emulator

یکی از بهترین شبیه‌ سازها برای ویندوز پی‌سی که اجرای برنامه های کاربردی iOS بر روی پی‌ سی را با سرعت بالا فراهم می‌ کند. این شبیه‌ ساز بسیار معروف و شناخته شده است و امتیازات بالای کاربری و تعداد زیاد دفعات دانلود آن از بارزترین ویژگی‌ های آن است.

Air iPhone Emulator

کار کردن با این شبیه‌ ساز بسیار ساده است و رابط کاربری خوبی دارد. در واقع یک برنامه های کاربردی Adobe AIR است که GUI مربوط به آیفون را روی پی‌ سی بازتولید می‌ کند. برای کار با این برنامه های کاربردی نیاز به چهارچوب AIR دارید. هدف اصلی AIR iPhone ساخت یک کپی از رابط گرافیکی کاربری از گوشی موبایل است.

MobiOne Studio

این هم یکی دیگر از ابزارهای جالب بر اساس ایده چند سکویی یا کراس پلتفرم برای اجرای برنامه های کاربردی iOS بر روی ویندوز پی‌ سی است. برنامه کاربردی MobiOne Studio یک ابزار مبتنی بر ویندوز برای ساخت برنامه های کاربردی موبایلی چند سکویی برای سکوهای اندروید و iOS است. با استفاده از آن محبوب‌ ترین برنامه های کاربردی iOS را بر روی پی‌ سی اجرا کنید. برنامه های کاربردی چند سکویی MobiOne بر پایه مدل برنامه کاربردی بومی چندگانه HTML5 و به‌کمک چهارچوب متن باز Cordova/PhoneGap طراحی شده است.

App.io

یکی از ساده‌ ترین برنامه های کاربردی برای شبیه‌ سازی iOS روی ویندوز، برنامه کاربردی App.io است. برای کار با آن نیاز به کد خاصی ندارید. کافی است نسخه پشتیبان iOS را با App.io سینک کنید و سپس با استفاده از این برنامه کاربردی، تمام برنامه های کاربردی را روی هر دستگاه ذخیره‌ ساز محیط رایانش ابری از ویندوز پی‌ سی، مک و تبلت گرفته تا اندروید اجرا کنید.

Appetize.io

یکی از بهترین شبیه‌ سازهای آنلاین iOS که دقیقا مشابه مدل آفلاین کار می‌کند. مهمترین ویژگی این برنامه کاربردی، رایگان بودن و پشتیبانی از چهارچوب Adobe AIR است. بعد از راه‌ اندازی نرم‌ افزار، روی گزینه Upload روی صفحه Home کلیک کنید تا شبیه‌ سازی برنامه های کاربردی iOS در ویندوز آغاز شود.

Xamarin TestFlight

این برنامه های کاربردی در حال حاضر متعلق به اپل است و اصلی‌ ترین روش برای تست بتا از برنامه های کاربردی Xamarin.iOS است. این برنامه کاربردی از دید توسعه دهنده، بهترین شبیه‌ ساز برای ویندوز است. تنها برنامه های کاربردی که iOS 8.0 به‌ بالا باشند را می‌ توان از طریق TestFlight تست کرد.

SmartFace

یک نرم‌ افزار توسعه برنامه های کاربردی که علاوه بر این می‌ تواند iOS را به‌ طور رایگان شبیه‌ سازی کند. بعد از شبیه‌ سازی باید از توابع پایه‌ ای آن استفاده کنید. همچنین، می‌ توانید بدون پرداخت کوچک‌ ترین هزینه و کمترین محدودیتی، برنامه کاربردی را توسعه دهید. کاربرد اصلی این برنامه کاربردی، تست برنامه های کاربردی iOS در محیط‌ های مختلف این سیستم‌ عامل است.

iPhone Stimulator

این برنامه کاربردی برای کسانی است که نیاز دارند در عرض چند دقیقه، آیفون مجازی در دسکتاپ بسازند. بعد از آن، یک آیفون واقعی را روی دسکتاپ مشاهده می‌ کنید. البته، نکته منفی این برنامه کاربردی، عدم توانایی تست همه برنامه های کاربردی است، زیرا به App Store دسترسی ندارد. با این برنامه کاربردی به سایر برنامه های پیش‌ فرض مانند Notepad، ساعت یا ماشین حساب دسترسی دارید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *