برطرف کردن مشکل Apple ID زمان ریست شدن یا فلش کردن گوشی های Apple

برطرف کردن مشکل Apple ID زمان ریست شدن یا فلش کردن گوشی های Apple

در ابتدا گروه مهندسی نامیرا را معرفی می کنیم که در اینستاگرام به شناسه appleid_namira قابل جستجو است و وب سایت آن ها نیز به زودی ایجاد و معرفی خواهد شد. عمده فعالیت های آن ها شامل:

  • حذف iCloud Activation Lock یا همان صفحه Activation Lock بعد از خرید گوشی دست دوم یا فلش کردن گوشی های iPhone
  • ساخت Apple ID امریکا با شناسه و رمز عبور مورد نظر شما (هیچ زمانی این Apple ID از بین نخواهد رفت)

 

Apple ID به شما این امتیاز را می دهد که بتوانید داده های خود را کنترل کنید. حتی اگر iPhone شما به سرقت برود، سارقان نمی توانند از آن استفاده کنند، زیرا قفل فعال سازی شما با آن در ارتباط است. برای دسترسی به آن به ترکیبی از نام کاربری و رمزعبور Apple ID شما نیاز دارند.

iCloud Activation Lock دست در دست “Find My iPhone” کار می کند که یکی دیگر از ویژگی های امنیتی است که به شما امکان می دهد دستگاه گمشده خود را پیدا کنید. هر دوی این ویژگی ها به طور پیش فرض در همه آیفون ها فعال شده و باید به همین صورت حفظ شوند.

در حالی که ویژگی iCloud Activation Lock قطعا لازم است و کار درخشانی را انجام می دهد، اما ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که در آن کمی احساس ناتوانی باشد! یکی از این نمونه ها این است که وقتی iPhone  دست دوم / می خرید و متوجه قفل بودن آن نمی شوید، این مشکل خود را نشان می دهد! یک نمونه دیگر آن زمانی است که گوشی iPhone خود را فلش می کنید و بعد از روشن شدن با پیغام Activation Lock مواجه می شوید!

حال چه کسی می تواند Activation Lock را بشکند و وارد گوشی شود؟! فارغ از نوع و مدل گوشی های iPhone، گروه مهندسی نامیرا می تواند قفل iCloud را برای شما بشکند و Apple ID با رمز عبور را به شما بدهد!

برای این که بتوانیم از پس پیغام Activation Lock در گوشی های iPhone بربیاییم، نیاز است تا کاربران دو مورد را در اختیار ما قرار بدهند و بدون این دو مورد عملا شدنی نیست و راهکار دیگری در هیچ کجای دنیا ندارد. این موارد شامل IMEI و Apple ID است. IMEI در پشت همه گوشی های iPhone یا پشت کارتن آن ها و یا در بخش Setting-General-About نوشته شده است. همین طور داشتن آن ایمیل که به عنوان Apple ID شناخته می شود. ارسال این دو مورد به ما، این امکان را می دهد تا بتوانیم رمز عبور را بشکنیم و به شما بدهیم تا بتوانید دوباره از گوشی خود استفاده کنید!

یافتن IMEI در گوشی های iPhone

آخرین اخبار فعالیت های گروه نامیرا در کانال تلگرام: https://telegram.me/nn4enamira

www.nn4e.com
nn4e@aol.com
شناسه تلگرام @nimanamira
09360703858
کانال تلگرام https://t.me/nn4enamira
کانال تام تام https://tt.me/nn4enamira
کانال تلپادو http://telepado.me/1/nn4enamira
اینستاگرام https://www.instagram.com/nn4enamira

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *