ارائه جدیدترین موضوعات برای انجام پروژه های شما با ایده گذاری و ارائه کارهای ثبت نشده با گروه نامیرا

ارائه جدیدترین موضوعات برای انجام پروژه های شما با ایده گذاری و ارائه کارهای ثبت نشده با گروه نامیرا

به توانایی های خود شک نکنید! نامیرا با انجام پروژه های شما آموزشی فراتر از دانسته هایتان به شما ارائه می دهد که هیچ استاد دانشگاه و یا مرکز علمی توان ارائه آن را به شما ندارد!

آیا می دانستید که گروه نامیرا موضوعاتی با ایده و ثبت نشده در زمینه های مختلف جهت انجام پایان نامه، رساله و مقاله در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، ارائه می دهد؟

این موضوعات همگی دارای ایده می باشند و نمونه مشابه آن موجود نیست. برای اطمینان بیشتر، می توانید موضوعاتی که نامیرا به شما ارائه می دهد، به زبان فارسی و انگلیسی در گوگل و یا مراجع مقاله مانند Sciendirect، Springer، IEEE، Emerald Insight، Sage و غیره، جستجو نمایید تا از منحصر بفرد بودن موضوعات، مطمئن شوید.

موضوعاتی که نامیرا ارائه می دهد، بسته به مقطع تحصیلی شما کاربران عزیز، می توانند به عنوان پایان نامه، رساله و یا مقاله در سطح ژورنال های ISI و یا کنفرانسی، باشند. هزینه هر کدام از این عنوان ها، متغیر است که بسته به حجم و زمینه کاری، هزینه آن مشخص می شود. هزینه پژوهش های نامیرا نسبت به وب سایت های دیگر، به شدت مقرون به صرفه تر است، تا جایی  که از سال 1390 تا زمان این نوشته تاریخ 30 شهریور 1398، دقیقا 1341 پایان نامه ارشد، 366 پایان نامه کارشناسی، 32 رساله دکتری، 701 مقاله چاپ شده برای کاربران و تعدادی در دست نگارش، موجود است که به عنوان نمونه کارهای نامیرا، شناخته می شود.

زمان بندی در تحویل فاز به فاز، به عنوان یکی از مسائل مهم در حوزه پژوهش می باشد که نامیرا با رعایت آن، در زمانی مشخص و از قبل تعیین شده، فایل ها را به کاربران تحویل می دهد.

مسلما نگارش پایان نامه، رساله یا مقاله، نیازمند آموزش نیز می باشد. نامیرا آموزش هایی به صورت حضوری و یا غیر حضوری در این زمینه به کاربران به صورت رایگان در حد 2 جلسه 1 ساعته، ارائه می دهد. همین طور مشاره انجام پایان نامه، رساله و مقاله نیز به صورت رایگان است که می توان با نامیرا در ارتباط بود.

تمامی فعالیت های نامیرا به شرح ذیل است:

انجام سمینار، پروپوزال و نگارش فصل به فصل پایان نامه یا رساله

شبیه سازی مقالات معتبر

ترجمه مقالات معتبر

حل تمرین های کلاسی و شبیه سازی

فروش پروژه های آماده در وب سایت گروه نامیرا به آدرس www.nn4e.com/buy

ارائه پروژه های رایگان در وب سایت گروه نامیرا به آدرس www.nn4e.com/free

ارائه آموزش و معرفی حوزه های مختلف کاری نامیرا به آدرس www.nn4e.com/amozeshi

زمینه های تخصصی گروه نامیرا:

✴️ مهندسی کامپیوتر: هوش مصنوعی، نرم افزار، فناوری اطلاعات، شبکه، تجارت الکترونیک و سایر.

✴️ مهندسی برق: الکترونیک، کنترل، برق قدرت، مخابرات، مکاترونیک، رباتیک، مهندسی پزشکی و سایر.

✴️ مهندسی پزشکی: بیوالکتریک، بیومتریال، بیومکانیک

✴️ مهندسی عمران: سازه، زلزله، ژئو تکنیک، آب و سازه های هیدرولیک

✴️ مهندسی نقشه برداری: سنجش از دور، سیستم اطلاعات جغرافیایی، فتوگرامتری

✴️ مهندسی مکانیک: دینامیک، کنترل و ارتعاشات، تبدیل انرژی

✴️ مهندسی هوافضا: آیرودینامیک، سازه های هوایی، دینامیک پرواز و کنترل

✴️ مهندسی صنایع: برنامه ریزی و تحلیل سیستم، تکنولوژی صنعتی، تولید صنعتی

✴️ مهندسی شیمی: بیوتکنولوژی، پلیمر، صنایع گاز، پدیده های انتقال و فرایندهای جداسازی، پتروشیمی، محیط زیست، نانوفناوری

✴️ هنر: پژوهش هنر، تصویر متحرک (انیمیشن)، عکاسی، موسیقی، طراحی پارچه و لباس

✴️ حسابداری

✴️ طراحی صنعتی

به صورت کلی، بخش ها و حوزه هایی که نامیرا در آن ها کار می کند، به صورت ذیل است:

داده کاوی – سیستم های مدیریت و نظارت پزشکی – سیستم های تشخیص هوشمند پزشکی – پردازش تصویر – پردازش سیگنال – شبکه های حسگر بیسیم – شبکه های بیسیم مش – شبکه اینترنت اشیا – رایانش ابری – رایانش مه – رایانش لبه – شبکه رادیو شناختی – شبکه خودرویی – شبکه نسل جدید – شبکه نوری – شبکه بر روی تراشه – شبکه نرم افزار محور – شبکه های وایمکس – شبکه های LTE و 5G – مدیریت سیستم های مالی – بازار بورس – سیستم های بانکی – شبکه های ارز دیجیتال – خانه های هوشمند – هوش تجاری – هوش مالی – کنترل خطی – کنترل غیرخطی – فضاپیما – زیردریایی – راکتورهای هسته ای – توربین های بادی – الکترونیک دیجیتال – مخابرات نوری – مخابرات سیار – بیومتریال – بیومکانیک – نیروگاه – کنترل کننده سیستم های قدرت – انواع سیستم های قدرت – شبکه برق و توزیع – ربات – و علوم مرتبط – سنجش از دور – شیمی – بیوشیمی – سیستم اطلاعات جغرافیایی – فتوگرامتری  – دینامیک – کنترل و ارتعاشات – تبدیل انرژی – انرژی های تجدید پذیر – آیرودینامیک – سازه های هوایی – دینامیک پرواز و کنترل – برنامه ریزی و تحلیل سیستم – تکنولوژی صنعتی – تولید صنعتی – سازه – زلزله – ژئوتکنیک – آب و سازه های هیدرولیکی – یوتکنولوژی – پلیمر – صنایع گاز – پدیده های انتقال و فرایندهای جداسازی – پتروشیمی – محیط زیست – نانوفناوری – پژوهش هنر – گرافیک – انیمیشن – عکاسی – موسیقی – طراحی پارچه و لباس، طراحی صنعتی، حسابداری، حسابرسی و …

حذف واسطه ها و دلال های پروژه = حفظ کپی رایت و صداقت همراه با کاهش هزینه و زمان

یکی از مشکلاتی که در کشور ایران وجود دارد و به عنوان یک مسئله انگل اجتماعی شناخته می شود، واسطه هایی هستند که با افزایش قیمت، کاربران بعدی را مجبور به خریدن با قیمتی بیشتر می کنند. همین طور مسائل و مشکلات دیگری در پی این واسطه ها وجود دارد که در زمینه پروژه های دانشجویی، تجاری و کاری، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • عدم اطلاع از موضوعات و ارائه توضیحات به برنامه نویس به صورت تقریبی و اصولا اشتباه
  • عدم رعایت حفظ محرمانگی داده ها و کپی رایت
  • افزایش هزینه ها
  • عدم اطلاع از نحوه برخورد صحیح با مشتریان
  • ایجاد دیدی نامناسب در مشتریان در زمینه کسب و کارهای آنلاین
  • عدم پایبند بودن به قرارداد اولیه و استمرار برای ارائه توضیحات بیشتر به صورت رایگان
  • عدم پشتیبانی مناسب به کاربران و ایجاد نارضایتی در کاربران و ایجاد جلوه ای نامناسب برای امور برون سپاری
  • ثبت موضوعات همراه با ایده و ثبت نشده به نام خود و انتشار موضوعات در وب سایت ها، وبلاگ ها، کانال های تلگرامی، صفحات اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی.
  • عدم وجود آموزش به صورت حضوری و یا غیر حضوری به دلیل عدم اطلاع واسطه ها از کار انجام شده!
  • و غیره.

این مسائل که نام برده شد، بخشی از مشکلات کاری با واسطه ها در زمینه انجام پروژه های دانشجویی، تجاری و کاری است. لطفا قبل از سفارش موضوعات پروژه های خود، از شخصی که به او سفارش می دهید، سوالاتی بپرسید و در صورت داشتن توانایی، وارد کار با آن ها شوید. گول دفاتر تجاری شیک و زیبا را نخورید!

حذف واسطه ها و دلال ها، یعنی ایجاد محیط و رابطه ای صمیمانه بین کاربران و برنامه نویسان واقعی، ایجاد تبادل نظر، کاهش هزینه برای دانشجویان و شرکت ها، بالا بردن سطح اعتماد و رضایت در کاربران جهت برون سپاری پروژه ها و کارها به صورت اینترنتی، آموزش به صورت حضوری و غیر حضوری، حفظ محرمانگی داده ها و کپی رایت و مسائلی از این دست …

در طی چند سال اخیر، گروه نامیرا، خسارات فراوانی بابت واسطه ها و دلال ها، متحمل شده است که در سال 1398، با حذف واسطه ها و جلوگیری از کارکرد آن ها، قدم به رقابتی دوباره خواهد گذاشت تا ریشه این فساد را که هیچ سازمان یا بخشی توانایی ساماندهی آن را ندارد، بهبود ببخشد. امیدواریم که در بخش های دیگر این کشور، حذف واسطه و دلال ها رخ بدهد تا وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم، بهبود یابد … .

www.nn4e.com
nn4e@aol.com
شناسه تلگرام @nimanamira
09360703858
کانال تلگرام https://t.me/nn4enamira
کانال تام تام https://tt.me/nn4enamira
کانال تلپادو http://telepado.me/1/nn4enamira
اینستاگرام https://www.instagram.com/nn4enamira

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *