موفقیت اخیر LUNC ممکن است شما را در سرمایه گذاری خوشحال کند!

ترا کلاسیک مصمم است تا بازگشتی قوی داشته باشد و موانع زیادی در پیش رو داریم. یکی از این چالش‌ ها، عرضه LUNC متورم به دلیل ضربات بیش از حد در هنگام سقوط LUNA و UST است. جامعه ترا کلاسیک قصد دارد این مشکل را از طریق کاهش مالیات 1.2 درصدی حل کند. و یک به روز رسانی جدید پیشرفت سالمی را در این زمینه نشان می دهد. یکی از توسعه دهندگانی که بر روی مکانیسم 1.2% مالیات بر ارزش افزوده کار می کند، به روز رسانی را منتشر کرده است. او فاش کرد که کد مکانیزم رایت با موفقیت در تست نت آزمایش شد. با این حال، به‌ روزرسانی زمان اجرای مکانیزم روی شبکه اصلی را فاش نکرد.

قابل ذکر است که این اعلامیه گامی در جهت درست برای LUNC است. و به این معنی است که استقرار در شبکه اصلی خیلی عقب نخواهد بود. توسعه دهنده قبلا خاطرنشان کرد که تقریبا 7.5 تا 12 میلیارد LUNC هر روز پس از اجرای 1.2 درصد رایت در شبکه اصلی سوزانده می شود. ترا کلاسیک، در زمان چاپ، عرضه گردشی 6.5 تریلیون LUNC داشت، به همین دلیل است که چنین مقدار زیادی سوزانده خواهد شد.

سوزاندن LUNC باید به تسهیل بازیابی قیمت برای LUNC از مقدار بسیار زیاد کمک کند. با این حال، با توجه به رقم بزرگ عرضه، این بهبود تدریجی خواهد بود. لازم به ذکر است که LUNC در دو هفته گذشته پس از یک روند صعودی ثابت در پایان ژوئن، تثبیت قابل توجهی را تجربه کرد. علاوه بر این، در 17 جولای با قیمت 0.000102 دلار معامله شد.

ادغام نشان دهنده سودی است که توسط شاخص جریان پول نشان داده شده است. با این حال، MFI در اکثر جلسات خود توانسته است نزدیک به سطح 50 درصد ثابت بماند، که احتمالا به این دلیل است که اکثر دارندگان LUNC برای طولانی مدت HODLing هستند. تعهد Terra Classic به بازیابی از طریق معیارهای فعالیت توسعه آن مشهود است. این ارز دیجیتال از هفته دوم جولای فعالیت قدرتمندی را ثبت کرده است. این مطابق با اعلامیه های مربوط به سوخت مالیاتی 1.2 است. تسلط اجتماعی آن در چند روز گذشته به دلیل افزایش علاقه به تلاش‌های بازیابی پروژه، افزایش قابل توجهی را ثبت کرد. افزایش فعالیت و دید اجتماعی ممکن است افراد بیشتری را تشویق کند تا روی تلاش‌ های بازیابی آن شرط‌ بندی کنند. غیرقابل انکار، Terra Classic در حال تلاش است که شاید بزرگترین بازگشت در آینده صنعت ارزهای دیجیتال و بلاکچین باشد. بسیار جالب خواهد بود که ببینیم اوضاع چگونه پیش می رود، به خصوص برای LUNC و دارندگان آن.

اطلاعات بیشتر از وب سایت نیتبیکو: http://nitbico.com/?p=18851

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *