تریوم نزدیک به 1500 دلار و قیمت بیتکوین نزدیک به به میانگین متحرک 200 هفته ای

میانگین متحرک 200 هفته ای گاوها را تحت کنترل خود نگه می دارد و معامله گران در مورد احتمال پیشرفت زودتر سکوت می کنند. بیتکوین (BTC) در 18 جولای افتتاحیه وال استریت در 22000 دلار در نوسان بود، زیرا تحلیلگران هشدار داده بودند که گاوها مقاومت را در یک حرکت نمی شکند.

داده‌ های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌ دهد که BTC/USDollar پس از رسیدن به بالاترین سطح 22500 دلار در Bitstamp به تثبیت بازگشته است. این سطح نشان‌ دهنده شروع موقعیت‌ های سمت فروش در صرافی‌ هایی بود که در حول میانگین متحرک 200 هفته‌ ای (WMA) جمع‌ شده بودند، حوزه‌ ای کلیدی که مفسران استدلال می‌ کردند شکستن آن دشوار است. میشائل ون دی پوپ، در آخرین به‌روزرسانی خود به دنبال‌ کنندگان توییتر گفت: «در حال حاضر انتظار ادامه بیتکوین را نداریم، زیرا با مقاومت 200 هفته‌ای و MA و دامنه مقاومت مواجه هستیم». معامله‌ گر و تحلیلگر همکار Rekt Capital، مانند دیگران، در مورد پتانسیل بیتکوین برای ادامه حرکت صعودی بلافاصله تردید داشت.

هم بیتکوین و هم آلتکوین ها بیشترین سود را در بازارهای سهام در روز داشتند و آسیا و ایالات متحده با عقب نشینی دلار آمریکا، سودهای اندکی داشتند. S&P 500 و Nasdaq Composite Index به ترتیب 0.7% و 1% در زمان نگارش این مقاله، یک ساعت پس از زنگ افتتاح، افزایش یافتند. در همین حال، منبع تحلیلی زنجیره‌ ای Whalemap، «زمان اصلی بیتکوین» را پیش‌ بینی می‌ کند که برداشت خوش‌ بینانه‌ تری را براساس علاقه خریدار عمده زیر قیمت نقدی ارائه می‌ دهد. داده‌ های مربوط به منابع نظارتی، نشانگرهای مواد، ساختار پشتیبانی مشابهی را در دفتر سفارش Binance نشان داد.

در آلتکوین‌ ها، نمایش هم چنان توسط اتر (ETH) به سرقت می‌ رفت که پس از ثبت بالاترین سطوح خود در بیش از یک ماه، نزدیک به 1500 دلار باقی ماند و شامل سودهای بزرگ در برابر BTC نیز می‌ شد.

با شکست دادن حتی پیشرفت بیتکوین، ETH/USD محبوب معامله گران در آن روز بود، و به طور قاطعانه اقدام قیمت وخیم قبلی را که از ماه مه به بعد در آغاز افتضاح Terra LUNA وجود داشت، تغییر داد. مقاومت آتی در قالب بالاترین قیمت اتریوم در تاریخ قرار داشت. از چرخه قبلی نصف شدن بیتکوین (هاوینگ) در 1530 دلار که در اوایل سال 2018 به آن دست یافت.

مطالعه بیشتر از وب سایت نیتبیکو: http://nitbico.com/?p=18860

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *