نمودارهای هفتگی و روزانه کاردانو نشانه های صعودی اولیه را نشان می دهد

بر اساس گزارش CoinMarketCap، ردیاب بازار ارزهای دیجیتال، کاردانو (ADA)، هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، طی 24 ساعت گذشته کمی افزایش قیمت داشته است. قیمت ADA پس از 1.54 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته و 12.64 درصد افزایش در 7 روز گذشته، در حال حاضر 0.5050 دلار است.

با نگاهی به نمودار روزانه برای ADA/USDT، حرکت قیمت ADA در چند هفته گذشته نسبتا ثابت بوده است. با این حال، نشانه های صعودی وجود دارد که نشان می دهد قیمت ADA به آرامی شروع به افزایش خواهد کرد. اولین علامت صعودی، عبور 9 EMA از بالای میانگین متحرک نمایی 20 اخیرا در نمودار روزانه است. پرچم صعودی دیگر خط MACD است که از بالای خط سیگنال MACD عبور می کند و همچنین شیب هیستوگرام MACD مثبت است.

نمودار هفتگی ADA 2 پرچم صعودی مهم را نشان می دهد که سرمایه گذاران باید به آن ها توجه داشته باشند. اولین پرچم مثبت عبور MACD بالای خط سیگنال MACD است. با این حال، در MACD، شیب هیستوگرام نیز شیب مثبتی داشته است، که هنگام نگاه کردن به نشانگر MACD، نشانه خوبی است. دومین پرچم مثبت مهم، عبور شاخص قدرت نسبی (RSI) از بالای خط RSI SMA است. علاوه بر این، RSI در قلمروی بیش از حد فروش قرار دارد و به پایین ترین سطحی که در این بازار نزولی تعیین کرده است، نزدیک است. ADA با توجه به چشم‌ اندازهای میان‌ مدت تا بلندمدت آن می‌ تواند فرصت خرید خوبی برای سرمایه‌ گذاران باهوش باشد. با تمام پیشرفت هایی که تیم کاردانو در این بازار نزولی انجام داده است و کشش هایی که شبکه کاردانو به دست آورده است، ارزش ذاتی ADA به طور منصفانه با قیمت فعلی آن نشان داده نمی شود. پرچم‌ های صعودی موجود در نمودارهای هفتگی و روزانه ADA ممکن است نشانه‌ های اولیه‌ ای از اتفاقات آینده باشند. این موضوع با رویداد آینده Vasil Hard Fork توجیه بیشتری دارد.

مطالعه از وب سایت نیتبیکو: http://nitbico.com/?p=18917

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *