معرفی وب سایت IDE محاسبه ابری برای انجام امور برنامه نویسی!

معرفی وب سایت IDE محاسبه ابری برای انجام امور برنامه نویسی!

ورود به وب سایت: https://c9.io

با ورود به وب سایت مذکور، به کدهای نوشته شده خودتان در هرجایی دسترسی خواهید داشت. بعد از عضویت رایگان در این وب سایت، شما می توانید کدهای خود را به زبانهای PHP, JavaScript, HTML5, Python/Django, Ruby, Java, CSS و 23 زبان دیگر بنویسید، خطایابی کنید، اجرا کنید، در محیط اینترنت برای مشاهده در اختیار دیگران قرار دهید و آنها را با کاربران دیگر این وب سایت به اشتراک بگذارید.

این وب سایت برپایه محاسبات ابری یا Cloud Computing است که یک محیط IDE کامل را در محیط اینترنت برای کاربرانش فراهم آورده است. ساختار این محیط بسیار کامل است که می تواند با نرم افزارهایی همچون Microsoft Visual Studio 2010 , NetBeans IDE 7 و غیره به رقابت بپردازد!!! اما همانطور که ذکر شد مبنای استفاده از آن، اتصال به اینترنت است.

در صورتی در کامپایل فایل نوشته شده خود، به خطا برخورد کردید، می توانید با افراد دیگری که در این وب سایت هستند به صحبت بنشینید و خطاهای خود را رفع کنید.

سازنده این وب سایت OpenShift به آدرس https://www.openshift.com است که زیر نظر پروژه Red Hat لینوکس فعالیت می کند. شما از طریق وب سایت های نامبرده شده، می توانید برنامه های کاربردی بسیار خوبی را در این محیط IDE بسازید.

بعد از عضویت شما یک صفحه مانند این را خواهید داشت:

یک نمونه محیط کدنویسی آن نیز مانند عکس زیر است:

این وب سایت IDE محاسبه ابری، دارای یک کامپایلر بسیار عالی است!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *