چطور می توان به افراد و وب سایت های انجام پروژه، پایان نامه و مقاله، اعتماد کرد؟

چطور می توان به افراد و وب سایت های انجام پروژه، پایان نامه و مقاله، اعتماد کرد؟

شاید یکی از مهمترین مواردی که برای اعتماد وجود دارد، شناخته شدن فرد یا شرکت و یا وب سایت باشد. به مراتب مشاهده شده است که افراد بدون در نظر گرفتن سطح آگاهی شخصی که پروژه های خود را به او می سپرند و یا با او مشاوره می کنند، اقدام به سفارش و واریز وجه می نمایند. اساس این کار اشتباه است. در مقطع ارشد و دکتری، می بایست در پایان نامه و یا مقالاتی که ارائه می کنید، ایده پردازش داشته باشید، حال این که ایده یا خوب است و یا بد، اما کپی کار دیگران نیست. به منظور اطمینان خاطر از شخصی که پروژه های خود را به او می سپارید، راهکاری دارید؟ آیا ندانسته کارهای خود را به افراد دیگر می سپارید؟ بهتر است که همیشه یک بار با شخص به صورت تلفنی و یا حضوری صحبت کنید. دلیل این که می گوییم تلفنی و یا حضوری، دلیل محکم دارد. زمانی که آنی از شخصی سوال می کنید، اگر فرد خبره ای باشد، پاسخ شما را در همان لحظه می دهد، اما افرادی که لایق کار نیستند، کاملا پاسخ های انحرافی می دهند. به هیچ عنوان فقط و فقط با پیاغام به صورت ایمیل و یا پیامک و یا گفتگو در پیغام رسان هایی چون واتس اپ و یا تلگرام، اکتفا نکنید. ببینید، فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید.

ما چند روش برای شناسایی افراد متخصص از افراد سودجو برای شما در این پست تهیه کرده ایم. مثالی را نیز آورده ایم و آن را در اختیار شما می گذاریم که اگر طبق آن عمل کنید، هرگز پشیمان نمی شود.

گروه ها و یا اشخاصی که شرکت یا وب سایت هستند، دارای نفراتی می باشند که در زمینه ای تخصص دارند. به فرض شخصی می خواهد یک پروژه در راستای شبکه های کامپیوتری برای مقطع ارشد برای مشتری انجام بدهد و یا مشاوره ای در این راستا به مشتری ارائه دهد. کارفرما خود را متخصص کار می داند و موضوعی همراه با ایده در اختیار فرد قرار داده است. به طور مثال، این عنوان مانند ذیل است:

“ارائه روشی نوین به منظور مسیریابی آگاه از انرژی در شبکه حسگر بیسیم برپایه روش های هوشمند”

خب، حال سوالاتی که شما (مشتری) باید از کارفرما بپرسید، شامل موارد این لیست است:

  • مقطع تحصیلی شما چیست؟
  • آیا در این زمینه پروژه ای داشته اید و یا قبلا کار کرده اید؟
  • آیا خودتان مقاله ای در این راستا دارید (در کنفرانس ها و یا ژورنال ها) و اگر دارید ممکن است لینک آن ها را در اختیارم بگذارید تا ببینم؟

همین سه سوال اول، دانسته های افراد را نشان می دهد. اگر در همین سه مورد، جوابی منطقی دریافت نکردید، کاملا کار با شخص را فراموش کنید. اگر هر سه مورد بالا مورد تایید شما بود، سوالات دیگر را برای اطمینان خاطر بپرسید.

  • اصولا از چه روش هایی در شبکه های حسگر بیسیم برای مسیریابی استفاده می شود؟
  • اصولا از چه روش هایی در شبکه های حسگر بیسیم برای کاهش مصرف انرژی استفاده می شود؟
  • منظور از روش های هوشمند، دقیقا کدام روش ها است؟
  • آیا نمونه ای عینا با همین موضوع قبلا کار شده است؟ (اگر شده است تکراری است!)
  • چه مدت زمان لازم است تا شخص کار را صفر تا 100 انجام و تحویل دهد؟
  • آیا امکان جلسه برای مشاهده نمونه کارها هست؟ (حضوری یا اینترنتی)
  • آیا پشتیبانی بعد از کار وجود دارد؟ تا چه مدت؟ در چه بخش هایی از کار؟
  • ایده را شخصا می نویسید و یا ترجمه کارهای دیگران است؟

دیدید؟ آیا کار سختی بود؟ آیا ندانسته کارتان را به افراد بسپارید بهتر است یا با شناخت کافی از افراد؟

شما می توانید جهت مشاوره و یا انجام پروژه های خود، اعم از پیاده سازی مقالات و ایده گذاری روی آن ها، ایده گذاری از صفر تا 100 برای ایجاد مقاله و ثبت در مجلات و کنفرانس های معتبر ایرانی و خارجی، سمینار، پروپوزال، پایان نامه و … با گروه نامیرا به صورت 24 ساعته تماس بگیرید. شعار نمی دهیم و ادعا می کنیم که بی نهایت برای شما کار می کنیم و این امر را در حین کار با ما متوجه خواهید شد.

 

گروه نامیرا

www.nn4e.com

09360703858

nn4e@aol.com

https://telegram.me/nn4enamira

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *