نامیرا شما را به راه اندازی کسب و کار خانگی تشویق می کند!

نامیرا شما را به راه اندازی کسب و کار خانگی تشویق می کند!

تصور این که افرادی تو گرمای تابستون تو خونه زیر کولر پول در میارن، برای شما که مجبورید 9 ساعت تو اداره کار کنید جای تعجب داره!
نامیرا راهی پیشنهادی می کند!

همه افرادی که می خواهند با فروش محصولات گروه نامیرا کارآفرین باشند و پول در بیاورند، توجه کنند!

چرا باید همیشه کارمند شرکت های بزرگ باشیم؟ چرا باید مدیری بالای سرمان نظارت کند و با رفتاری بد، ما را از کار متنفر کند؟ ما رویکرد جدیدی به شما نشان می دهیم.

 جای کارمند بودن، کارآفرین باشید.

 

نیازی نیست صبح زود از خواب بیدار شوید، و تا بعد از ظهر با حقوق وزارت کار که خرج یک هفته می باشد زحمت بکشید، و موقعیتی به نام زندگی را با دیر آمدن به خانه و خستگی مکرر از دست بدهید. ما مانند وب سایت های دیگر نمی گوییم روزی 1 یا 2 ساعت کار کنید و درآمد میلیونی داشته باشید. ما می گوییم هرچقدر کار کنید، همان قدر درآمد خواهید داشت. و نمی گوییم بعد از گذشت 2 هفته الی 1 ماه به درآمد می رسید، می گوییم از روز سوم با تلاش خود به درآمد خواهید رسید. این کار حد و مرزی جهت کسب درآمد ندارد و با تلاش شما، به بی نهایت می رسد. در واقع اندازه مدیری که درس نخوانده و با داشتن یک سری آشنا به جایگاه رسیده است، می توانید درآمد کسب کنید و حتی بیشتر و بیشتر.

علمی کار کنید.

  • در به در پرداخت صورت حساب هایتان هستید؟
  • آیا از درآمد و شغل خود راضی نیستید؟
  • آیا از زحمات خود پول کافی به دست نمی آورید؟
  • آیا زمان لازم برای ساخت یک فروشگاه آنلاین خوب را ندارید؟

اگر می خواهید از اینترنت پول دربیاورید، همراه نامیرا باشید!

گروه نامیرا بر پایه کارآفرینی، آموزش، ایجاد و توسعه کارآفرینی اینترنتی کار می کند که بدون شک یکی از بهترین و پایدارترین روش های کسب درآمد تلفی می گردد. ما کاربران خود را به یک منبع درآمد مستقیم متصل نمی کنیم، بلکه بر پایه کارآفرینی، مدل ها و اصولی مشخص، کاربران را به کشف یک نیاز برآورده نشده یا یک وجه تمایز در تولید یا ارائه خدمات، تشویق می کنیم که بعد از ثبات به توسعه آن نیز بپردازند. کاری که پیشنهاد می شود، اولا توضیح آن رایگان است، و دوما نیاز به سرمایه ندارد و در واقع همکاری در فروش محصولات گروه نامیرا می باشد. اکثر وب سایت و وبلاگ هایی که در حال حاضر به صورت موازی با گروه نامیرا کار می کنند، بدون هیچ شک و شبه ای، از گروه نامیرا کپی برداری ایده کرده اند. اما هرگز در رقابت سالم، پایاپای گروه نامیرا نخواهند بود.

روش کار اینگونه است: شما می بایست یک وب سایت یا یک وبلاگ داشته باشید. جهت انجام این کار، ابتدا شما می بایست یک رزومه از خودتان به صورت کامل به آدرس nn4e@aol.com ارسال بفرمایید. بعد از تایید مدیران گروه نامیرا، شما می توانید از آدرس www.nn4e.com/buy و یا  http://namira.blogsazan.com ، هر تعدادی که دوست دارید از پست های محصولات ما کپی کنید و در قسمتی که شماره تماس و ایمیل ما ثبت شده است، آدرس ایمیل و شماره تماس خود را بگذارید. پست های ما بایستی کامل کپی شوند، تصاویر آن مشخص باشد، قیمت ها را ما تعیین می کنیم و شما نیز موظفید با همان قیمت بفروشید و در بالا و پایین هر پست، می بایست ذکر شود: محصول گروه نامیرا.

کاربران با شما تماس می گیرند یا ایمیل می دهند یا در تلگرام و سایر پیغام رسان ها پیغام می فرستند، پس می بایست روزانه ایمیل خود را چک کنید و همیشه پاسخگوی مشتریان باشید. روش کارتان نیز بدین صورت خواهد بود جهت دریافت هزینه که یا درگاه پرداخت می گذارید و یا شماره کارت به مشتریان می دهید. بعد از دریافت هزینه محصول، شما می بایست 60% هزینه را به گروه نامیرا واریز کنید و 40% از فروش پورسانت شما خواهد بود! سپس به گروه نامیرا اطلاع می دهید (با ارسال پیامک به 09360703858 یا تلگرام همین شماره یا ایمیل به nn4e@aol.com) و آدرس ایمیل کاربر، شماره کد و عنوان دقیق پروژه خریداری شده را اطلاع می دهید. ما نیز پروژه خریداری شده را طی 60 دقیقه ارسال می کنیم و به شما اطلاع می دهیم، شما نیز می بایست به کاربرتان اطلاع بدهید.

همین روال را می توانید برای تبلیغ عناوین پایان نامه و یا مقاله های دارای ایده ما انجام بدهید! کافیست جهت اطلاع از آخرین موضوعات به روز شده به کانال تلگرام ما از این جا بپیوندید و یا با کلیک بر این جا به من پیغام بدهید تا موضوعا را ارسال کنم! یک سری مقالات آماده وجود دارند که ما پیاده سازی و ترجمه فارسی آن ها را داریم که لیست آن در کانال تلگرام و این صفحه وب سایت وجود دارد! لیست تمام پروژه های آماده در وب سایت و وبلاگ ها نیز در صورت نیاز در این پیوند ماهانه به روز رسانی می شود!

سهم شما از فروش محصولات گروه نامیرا 40% است. این پورسانت، ممکن است تغییر هم کند! اگر شما در یک ماه، بیش از 1 میلیون تومان به ما سود برسانید، در ماه بعد از هر فروش، 45% پورسانت می گیرد و این 45% تا رشد بعدی شما باقی می ماند. اگر در ماه های بعدی 2 میلیون به ما سود برسانید، در ماه بعدی سهم شما از هر فروش، 50% خواهد بود!

محصولات گروه نامیرا بی پایان هستند و روزانه حجم عظیمی پروژه را انجام می دهیم و در سایت ها یا وبلاگ هایمان قرار می دهیم و شما می توانید هر تعداد که دوست دارید کپی کنید و بفروشید! تنها کاری که باید انجام بدهید این است که محصولات گروه نامیرا را تبلیغ کنید و بدین صورت ما شما را از هر مدیری در این کشور ثروتمندتر می کنیم.

من زمانی پولدار بودم و زمانی فقیر. اما همیشه پولدار بودن را ترجیح می دهم، زیرا اگر به مشکلی بربخورم، در این جامعه آن را با پول حل می کنم. با پولدار شدن به مشکلاتمان غلبه کنیم.

 

کافیست با نامیرا در تماس باشید!

 

www.nn4e.com
nn4e@aol.com
شناسه تلگرام @nimanamira
09360703858
کانال تلگرام https://t.me/nn4enamira
کانال تام تام https://tt.me/nn4enamira
کانال تلپادو http://telepado.me/1/nn4enamira
اینستاگرام https://www.instagram.com/nn4enamira

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *