آموزش های ویدئویی نامیرا

آموزش های ویدئویی نامیرا

با توجه به این که امروزه اساتید در دانشگاه ها به دانشجویان می گویند که مقالاتی در راستای پروژه های خود پیدا کنند و توضیحات خود را راجع به آن بنویسند، حقیقتا امری سخت و زمان بر است. نامیرا درصدد ارائه آموزش های اولیه برای موضوعات مختلف همراه با ذکر چالش ها در زمینه های گوناگون می باشد.

یک مسئله دیگری که امروزه به شدت فراگیر شده است، انجام پایان نامه، رساله و مقاله است. متاسفانه افرادی در اینترنت فعالیت دارند که هر موضوعی را قبول انجام می کنند. اما این کار عملا اشتباه از سمت کاربران و همین طور کارفرمایان است! کاربران می بایست به علم پژوهشگری که قرار است کار را برایشان انجام دهند، آگاه باشند و حتی الامکان از پژوهشگر چند نمونه کار دیده باشند!

یکی از مسائل دیگری که این روزها در اینترنت به وفور یافت می شود، لاف زدن و ادعا کردن افرادی است که موضوعات علمی دارای ایده و ثبت نشده از گروه نامیرا را دریافت می کنند و در آن زمینه سعی در انجام پروژه دارند! یکی از اهدافی که این ویدئوهای گروه نامیرا خواهد داشت، این است که توانایی های نامیرا در زمینه های مختلف را به رخ بکشیم و نشان بدهیم که با داشتن پژوهشگرهای مختلف، تا چه اندازه توانایی انجام پروژه داریم. افرادی که لاف می زنند و ادعای پوچ می کنند نیز چنین ویدئوهایی از خود منتشر کنند، البته بدون مطالعه قبلی!

ممکن است شما پروژه های خود رو برون سپاری کنید. سپس سوالاتی از آن داشته باشد و یا نیاز به جلسه حضوری داشته باشید. بارهای دیده شده است که افرادی که پروژه های مختلف را انجام می دهند، بعد از تحویل، پایان آن را کار را رقم می زنند، در صورتی که نامیرا، در فاز دوم راه برای رفع اشکال و آموزش به صورت حضوری و مجازی بعد از تحویل کار خواهد بود! افرادی می توانند جلسات حضوری را ارائه کنند که علم در زمینه پروژه انجام شده داشته باشند!

نامیرا روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته، ویدئوهایی با موضوعات مختلف علمی مطرح می کند و در رابطه با آن ها توضیحاتی کامل ارائه خواهد داد …

www.nn4e.com
nn4e@aol.com
شناسه تلگرام @nimanamira
09360703858
کانال تلگرام https://t.me/nn4enamira
کانال تام تام https://tt.me/nn4enamira
کانال تلپادو http://telepado.me/1/nn4enamira

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *