معرفی و آموزش چند ایردراپ رایگان

برای درک بیشتر این که ایردراپ (Airdrop) چه هست و چگونه کار می کند، به پیوند قبلی نوشته شده رجوع کنید:

http://nn4e.com/amozeshi/?p=781

http://nn4e.blogfa.com/post/816

حال چند ایردراپ رایگان برای افرادی که تشنه ارزهای دیجیتال و توکن های آن می باشند، ارائه می کنیم:

1) معرفی ایردراپ رایگان Shiba Inu

برای جمع آوری ایرداپ رایگان Shiba Inu باید یک کیف پول Trust Wallet داشته باشید. وارد کیف پول شده و آدرس Shiba Inu خود را پیدا و آن را کپی کنید. سپس در ربات تلگرامی Shiba Inu به آدرس
http://t.me/ShibaInuOfficialBot?start=71012089 وارد شوید. بعد از ورود از شما می خواهد در دو کانال تلگرام آن اول عضو شوید:
https://t.me/ShibaInuPayment
https://t.me/ShibaInuOfficialChannel
بعد از آن وارد ربات اولیه شوید و منو را فعال کنید و به شما می گوید که عضویت شما در دو کانال بالا موفقیت آمیز بوده است. از منو Wallet را بزنید. آدرس کپی شده از Trust Wallet را در بخش Wallet قرار بدهید و تایید کنید. هر 90 دقیقه می توانید Bonus را بزنید و یک مقداری Shiba Inu به شما می دهد. Stats وضعیت مالی را نشان می دهد. وقتی به 120000000 مقدار Shiba Inu برسید با زدن دکمه withdraw همان مقدار را به شما در کیف پول ارسال می کند.

2) معرفی ایردراپ رایگان UNIO

برای جمع آوری ایردراپ رایگان  UNIO باید یک کیف پول Meta Mask داشته باشید. تنظیمات کیف پول باید روی ethereum mainnet باشد. وارد لینک https://unioswap.com/SWO5A9 شوید و آدرس کیف پول اتریوم خود را در پایین صفحه بخش Airdrop وارد کنید. از روز 9 June شروع به واریز ارز UNIO تا حد 30 تا انجام می دهد.

3) معرفی ایردراپ رایگان Axolotl

برای جمع آوری ایردراپ رایگان Axolotl باید یک کیف پول Trust Wallet داشته باشید. وارد کیف پول شده و آدرس Axolotl خود را پیدا و آن را کپی کنید. سپس وارد لینک https://axo2moon.com/?r=745931 شوید و آدرس کیف پول Axolotl که کپی کردید را در آن قرار بدهید. هر 15 دقیقه یک بار می توانید Claim را بزنید و $ 1 به شما ایردراپ می دهد. پرداخت به کیف پول در زمان رسیدن به 500 دلار انجام می شود. تا امروز تیم NitBiCo دوبار این هزینه را در Trust Wallet دریافت کرده است. زمانی که به 500 دلار رسیدید در پایین صفحه دکمه Withdraw Now را بزنید و طی 4 روز بعد برای شما در Trust Wallet عدد 500 دلار Axolotl ثبت شده است.

4) معرفی ایردراپ رایگان BlackPool

 برای جمع آوری ایدراپ رایگان BlackPool یا BPT باید یک کیف پول Meta Mask داشته باشید. تنظیمات کیف پول باید روی ethereum mainnet باشد. وارد لینک https://www.blackpool.finance/token شوید و Connect Wallet را بزنید. ارتباط با Meta Mask برقرار شد، از تاریخ 15 ماه June سال 2021 به شما به مدت محدودی تا حدود 24 واحد BPT اهدا می کند.

5) معرفی ایردراپ رایگان Convex Finance

برای جمع آوری ایدراپ رایگان Convex Finance باید یک کیف پول Meta Mask داشته باشید. تنظیمات کیف پول باید روی ethereum mainnet باشد. وارد لینک https://www.convexfinance.com شوید و Connect Wallet را بزنید. بعد از این که ارتباط برقرار شد، از 72 ساعت بعد که آدرس کیف پول تایید شد، با زدن منوی Claim می توان 4 ارز به نام Curve Pool، Staked cvxCRV، Staked CVX و Dex LP را رایگان دریافت کرد.

6) معرفی ایردراپ رایگان Ribbon Finance

برای جمع آوری ایردراپ رایگان Ribbon Finance باید یک کیف پول Meta Mask داشته باشید. تنظیمات کیف پول باید روی ethereum mainnet باشد. وارد لینک https://app.ribbon.finance شوید و Connect Wallet را بزنید. ارتباط با Meta Mask برقرار شد، از تاریخ 15 ماه June سال 2021 به شما به مدت محدودی تا حدود 21 واحد Ribbon Finance اهدا می کند. دقت شود که بعد از ورود با کیف پول، بالا سمت چپ، جایی که آدرس کیف پول را نوشته، عددی که از Ribbon Finance دارید را می نویسد که باید روی آن کلیک شود و از منو، گزینه Claim را بزنید.

7) معرفی ایردراپ رایگان WEYU

برای جمع آوری ایردراپ رایگان WEYU باید یک کیف پول Meta Mask داشته باشید. تنظیمات کیف پول باید روی Binance Smart Chain Network باشد. وارد لینک https://weyu.io?ref=UetvFa16 شوید و آدرس کیف پول Binance Smart Chain Network خود را در پایین صفحه بخش Airdrop وارد کنید. بعد از شما ارتباط با تلگرام را می خواهد و در نهایت یک آدرس معتبر ایمیل. در هر دور از اجرا محوریت ایردراپ، افرادی را به صورت تصادفی از روی تلگرام انتخاب می کند و برایشان WEYU واریز می کند.

8) معرفی ماین کردن رایگان TFUEL

توکن TFUEL عرضه شده ارز THETA  و واحد انتقال THETA نیز می باشد. برای انتقال THETA باید حداقل 1 توکن از TFUEL داشته باشید. البته می توان TFUEL را به صورت جداگانه نیز تجارت کرد (خرید و فروش). اما راهی ساده طبق سایت مرجع THETA برای ماین کردن TFUEL وجود دارد که سیستم کامپیوتری شما را به صورت یک پردازشگر به شمار می آورد و اصطلاحا پردازش در سطح لبه (Edge Computing) برای کاهش سربار محاسباتی از سرورهای THETA روی سیستم شما می آید. برای این کار باید یک Wallet داشته باشید. می توان از کیف پول معرفی شده THETA به نام THETA Wallet برای آن استفاده کرد و یا از Trust Wallet. در ابتدا باید برنامه Theta Edge Node را دانلود کنید:
https://api.thetatoken.org/downloads/edge-node/windows
بعد از آن آدرس کیف پول TFUEL خود را در این برنامه قرار بدهید و از بخش Cache Compute، عملیات ماین کردن شروع می شود. 7 روز اول هر ماه میلادی نیز مقدار TFUEL ماین شده را به کیف پول شما انتقال می دهد. این ماین کردن با پردازش ویدئوها و رمزنگاری آن ها انجام می شود.

نامیرا به شما ایردراپ های رایگان و صحیح را معرفی می کند! عضو کانال تلگرامی ایردراپ نامیرا – تیم NitBoCo باشید!

https://t.me/airdrop_namira

www.nn4e.com
nn4e@aol.com
شناسه تلگرام @nimanamira
09360703858
کانال تلگرام https://t.me/nn4enamira
کانال تام تام https://tt.me/nn4enamira
کانال تلپادو http://telepado.me/1/nn4enamira
اینستاگرام https://www.instagram.com/nn4enamira

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *