مفهوم StrongBlock چیست و چگونه کار می کند؟

مقدمه

Strongblock پلتفرم‌ ها و پروتکل‌ هایی را با این هدف ایجاد می‌ کند که چگونه شبکه‌ های بلاکچین گره‌ هایی را که از آن ها محافظت و نگهداری می‌ کنند، جبران کند. محیط مالی دیجیتال تقریبا هر ثانیه به توسعه خود ادامه می دهد که برای کسانی که در بخش کریپتو هستند، تعجب آور نیست. در میان چنین پیشرفت های تکنولوژیکی، پروژه جدیدی به نام StrongBlock مفهوم گره به عنوان یک سرویس (NaaS) را در بلاکچین رایج کرده است. NaaS جایگزینی برای اجرای کل گره های بلاکچین به تنهایی است. زیرساخت ها و ابزارهای توسعه دهنده را برای راه اندازی و مدیریت گره های بلاکچین فراهم می کند. گره های بلاکچین متصل داده های بلاکچین غیرمتمرکز را رله، انتقال و ذخیره می کنند. اما، گره بلاکچین چیست؟ گره که به عنوان گره کامل نیز شناخته می شود، دستگاهی است که کل تاریخچه تراکنش های بلاکچین را ذخیره می کند. اما، چه کسی پشت ایجاد اکوسیستم StrongBlock است؟ تیم StrongBlock شامل مدیرعامل دیوید ماس و مدیر ارشد فناوری برایان آبرامسون است که از جانبازان نرم افزارهای سازمانی و بلاکچین هستند. کوری لدرر، مدیر ارشد محصول، نیز در میان تیم بنیانگذاران StrongBlock است و تجربه زیادی در مدیریت محصولات فناوری دارد.

StrongBlock بلاکچین را راه آینده می‌ داند، اما اگر با این پیشرفت فناوری آشنا نباشید، می‌ تواند مکانی خطرناک برای ورود باشد. در نتیجه، هدف StrongBlocks این است که پشتیبانی و مشارکت در بلاکچین را برای هر کسی آسان‌ تر کند. این مقاله عمیقا به مفهوم NaaS می پردازد و آن چه را که StrongBlock را منحصر به فرد می کند، چگونگی کسب درآمد از طریق StrongBlock و نحوه خرید توکن STRONG را بررسی می کند.

StrongBlock چیست؟

StrongBlock یک پلتفرم بلاکچین است که هدف آن ایجاد انقلابی در نحوه عملکرد شبکه های بلاکچین است. دلیل ساده‌ سازی آن، ابزار ساده NaaS است که به کاربرانی که به خوبی در بلاکچین مهارت ندارند، اجازه می‌ دهد تا به سرعت یک گره سازگار با بلاکچین بسازند و در عین حال برای اجرای آن جبران کنند. قبل از NaaS StrongBlock، اجرای گره‌ های اتریوم نیاز به درک گسترده‌ ای از بلاکچین و همچنین توانایی کدنویسی و سروری داشت که بتواند گره را در طول روز اجرا کند. به طور خلاصه، حرکت در گره‌ ها قبل از StrongBlock به تلاش زیاد یا دانش بالایی برای ساده کردن آن نیاز داشت. علاوه بر این، پاداش‌ هایی برای استخراج‌ کنندگانی که مسائل پیچیده ریاضی را حل می‌ کردند، در نظر گرفته شد، در حالی که چنین پاداش‌ های پولی بین گره‌ ها توزیع نشد. هیچ راهی برای ارزیابی عملکرد گره ها وجود ندارد. برای رسیدگی به مسائل فوق، StrongBlock تمام فرآیندها را خودکار کرد و به همه اجازه داد در انقلاب بلاکچین شرکت کنند. کاربران می توانند با استفاده از پلتفرم StrongBlock در عرض چند ثانیه یک گره ایجاد کنند. آن‌ ها همچنین می‌ توانند گره خود را برای دریافت جوایز روزانه قوی اضافه کنند. STRONG نشانه حاکمیتی StrongBlock است که توسعه دهندگان از آن برای فعال کردن دارندگان توکن برای کمک به تعیین آینده پروتکل استفاده می کنند.

گره Strong چیست؟

گره Strong گرهی است که از شبکه اتریوم پشتیبانی می کند. به اپراتورهای گره «درآمد پایه جهانی نود» (NUBI) بر اساس تعداد بلوک‌ های اتریوم که در نگهداری شبکه کمک می‌ کنند، پاداش می‌ دهد. با این حال، تعداد گره‌ ها، قیمت توکن، درآمد گره و مالکیت توکن غیرقابل تعویض (NFT) همگی عواملی هستند که بر پاداش‌ ها تاثیر می‌ گذارند. آن ها متغیر هستند و تضمین نمی شوند. گره های قوی به عنوان یک سرویس اجرا می شوند. بنابراین، آن ها به سخت افزار نیاز ندارند و این به هر کسی، حتی افراد غیر فنی، اجازه می دهد تا در عرض چند ثانیه یک گره سازگار با بلاکچین بسازند و برای اجرای آن پول دریافت کنند.

StrongBlock چگونه کار می کند؟

پروتکل StrongBlock برای ارائه مداوم NUBI طراحی شده است. جوایز NUBI در حال حاضر به صورت STRONG پرداخت می‌شود و در آینده، شرکت آن ها را به‌عنوان NFT پرداخت خواهد کرد. سپس پروتکل توسط کسانی اداره می شود که STRONG را به این روش دریافت کرده اند. کمبودهای پاداش بالقوه را می توان با رشد پروتکل توسط جامعه به روش های مختلفی اصلاح کرد. پاداش ها بر اساس مشارکت های مداوم در هر گره، سوزاندن STRONG برای NFT ها، هزینه های تمدید، کاهش NUBI و ایجاد کلاس های مختلف NUBI اندازه گیری می شوند. علاوه بر این، دو روش برای استفاده از گره ها در پروتکل StrongBlock وجود دارد. آوردن Node خود (BYoN) انعطاف‌پذیری بیشتر و توانایی شخصی‌ سازی بیشتر گره شما را ارائه می‌ دهد، در حالی که StrongBlock NaaS سریع‌ تر و آسان‌ تر تنظیم می‌ شود. هر دو رویکرد، مشوق‌ های پایه NUBI یکسانی را ارائه می‌ دهند، اما افزودن‌های آینده ممکن است به گره‌های BYoN فرصت‌ های بیشتری نسبت به گره‌های NaaS بدهد. همچنین، هزینه ماهانه برای NaaS 14.95 دلار (پرداخت به ETH) است، در حالی که در مورد BYoN متفاوت است.

توکن Strong چیست؟

توکن STRONG (که اکنون STRNGR نامیده می شود) یک توکن ERC-20 مبتنی بر اتریوم است که در شبکه اتریوم اجرا می شود. این سکه یک نشانه حکومتی است که در نهایت به سیستم غیرمتمرکز StrongBlock منجر می شود. در حالی که تیم 10 میلیون توکن قوی تولید کرد، آن ها تقریبا 95٪ را سوزاندند تا یک توکنومیک صحیح برای سیستم ایجاد کنند. این سیستم به سوزاندن توکن های قوی اضافی با هر گره جدید که برای حفظ عرضه توکن کاهش تورم مستقر می شود، ادامه می دهد.

چگونه با استفاده از StrongBlock یک گره بلاکچین راه اندازی کنیم؟

برای راه اندازی یک گره بلاکچین با استفاده از StrongBlock، مطمئن شوید که یک کیف پول دیجیتال دارید. پلتفرم NaaS StrongBlock با MetaMask سازگار است و از کیف پول های multisig پشتیبانی نمی کند. برای پوشش هزینه های گاز تراکنش، باید مقداری ETH خریداری کنید. کیف پول خود را به صرافی ارز دیجیتال دلخواه خود متصل کنید و 10 توکن STRNGR خریداری کنید. MetaMask را می توان به عنوان یک افزونه مرورگر از وب سایت MetaMask دانلود کرد. مشتریان می توانند مرورگرهای Chrome، Brave یا Firefox را انتخاب کنند. با اتصال کیف پول خود حاوی 10 STRNGR به وب سایت app.strongblock.com، هزینه های گاز را بررسی کنید. از Etherscan Gas Tracker می‌ توان برای بررسی هزینه‌ های گاز استفاده کرد که بر اساس اقتصاد رمزنگاری متفاوت است. راه اندازی یا راه اندازی یک گره 10 توکن قوی به اضافه هزینه گاز هزینه دارد. سپس به هر گره 0.091 توکن قوی پاداش داده می شود که می تواند به عنوان منبع درآمد غیرفعال عمل کند. برای ایجاد گره های بلاکچین با استفاده از StrongBlock، مراحل زیر را دنبال کنید:

می‌ توانید پس از ایجاد گره، هزینه‌ های گره را بپردازید، جوایز جمع‌ آوری شده خود را ببینید و جوایزی را مطالبه کنید. اولین هزینه ماهانه گره در هنگام ایجاد گره شامل می شود. پس از آن، باید هر 30 روز یکبار هزینه گره را به صورت دستی پرداخت کنید. با این حال، ساختار پرداخت هزینه گره دارای محدودیت پیش پرداخت 90 روزه است. اگر قادر به دیدن گره ایجاد شده نیستید، تراکنش های تایید شده، در حال انتظار یا لغو شده را بررسی کنید تا روند را تسریع کنید.

پیامدهای مالیاتی StrongBlock چیست؟

به دلیل ماهیت StrongBlock و عدم امکان فروش دارایی، خدمات گره اتریوم را نمی توان به عنوان دارایی در دنیای ارزهای دیجیتال و مالیات طبقه بندی کرد. در عوض، آن ها به عنوان هزینه طبقه بندی می شوند. در نتیجه، هنگام خرید StrongBlock، اولین خرید به عنوان یک هزینه تجاری در نظر گرفته می شود و هر چیزی که از آن به دست می آورید، درآمد یا درآمد مشمول مالیات محسوب می شود. نرخ مشمول مالیات به کشور محل سکونت شما بستگی دارد و می تواند با سطح درآمد فعلی شما تعیین شود. برای درک تعهدات مشمول مالیات خود، ممکن است راهنمای Cointelegraph برای ثبت مالیات بر ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، بریتانیا و آلمان را مطالعه کنید.

آیا StrongBlock سرمایه گذاری خوبی است؟

اگر از عاشقان بلاکچین هستید، ممکن است StrongBlock یک پروژه امیدوارکننده برای راه اندازی گره های اتریوم و کسب درآمد غیرفعال پیدا کنید. با این حال، با توجه به هزینه های گاز بسیار بالا و نوسانات بازار کریپتو، همیشه باید قبل از سرمایه گذاری در هر پروژه، بررسی لازم را انجام دهید. گفتنی است، اگر فکر می کنید که اهداف مالی شما، چشم انداز سازمان و بازگشت سرمایه در یک راستا هستند، ممکن است یک شرکت کننده فعال در پروژه شوید و با توکن های قوی پاداش بگیرید. با این وجود، قرار گرفتن در معرض خطری که مایل به انجام آن هستید را فراموش نکنید. این پلتفرم قصد دارد به زودی از پروتکل های دیگری مانند ارتقاء لایه اجماع اتریوم (که قبلا ETH 2.0 بود) پشتیبانی کند. همچنین قصد دارد ویژگی هایی مانند گیمیفیکیشن NFT و یک بازار را معرفی کند که ممکن است علاقه مندان به بلاکچین را تشویق کند تا در انقلاب بلاکچین به رهبری StrongBlock شرکت کنند.

www.nn4e.com
nn4e@aol.com
شناسه تلگرام @nimanamira
09360703858
کانال تلگرام https://t.me/nn4enamira
کانال تام تام https://tt.me/nn4enamira
کانال تلپادو http://telepado.me/1/nn4enamira
اینستاگرام https://www.instagram.com/nn4enamira

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *