کاهش همبستگی DOGE به بیتکوین!

این واقعیت پنهانی نیست که تسلط بیتکوین [BTC] در بازار کریپتو، تاثیر عمیقی بر سایر ارزهای دیجیتال و حرکت قیمت آن ها دارد و در یک معمای مشابه گیر کرده است. DOGE که به دنبال مسیر تعریف شده بیتکوین گیر کرده است. اما با ادغام بیتکوین برای بیش از یک ماه اخیر، DOGE فرصت مناسبی برای فرار پیدا کرده است. همبستگی Dogecoin با بیتکوین در زمان نگارش مقاله به پایین ترین سطح 0.23 سقوط کرد که پایین ترین رقم از می 2021 است. در بازار صعودی، چنین توسعه ای ممکن است به نفع یک آلتکوین نباشد.

با این حال، با توجه به این که بیتکوین نتوانسته بیش از 20 هزار دلار حرکت کند، ممکن است بهترین اتفاق برای Dogecoin باشد. در گذشته نیز، هر بار که همبستگی DOGE با BTC در پایین بود، روند فعال با تاخیر به جای آلتکوین می رسید. به عنوان مثال، درست زمانی که سقوط ژوئن شروع می شد، بیتکوین نشانه هایی از کاهش قیمت را تا 8 ژوئن نشان داد، در حالی که دوج کوین، علیرغم فشار نزولی گسترده تر بازار، همین روند را 48 ساعت به تاخیر انداخت و نزول خود را در 10 ژوئن آغاز کرد.

اگر چه از زمانی که جدا شدن از مسیر بیتکوین، هر بار نتیجه خوبی حاصل نمی شود، Dogecoin را در برابر نوسانات آسیب پذیر می کند، چیزی که در چند روز گذشته شاهد آن بوده است. در جبهه شاخص قدرت نسبی (RSI)، در حالی که بیتکوین در حال ترسیم شیب تدریجی است، DOGE فقط ورود به منطقه صعودی را از دست داد و در عوض دوباره به زیر منطقه نزولی سقوط کرد. روند نزولی 14 ماهه آن ه مچنان به عنوان مقاومت عمل می کند و در این هفته همان سکه 15.44 درصد سقوط کرد.

در این جا، اگر DOGE از تله‌ شبکه‌ ایمنی مبدل بیتکوین فرار کند، Dogecoin می‌ تواند دوباره کاهش یابد، زیرا کندل‌ ها هنوز پایین‌ تر از باندهای بولینگر هستند. علاوه بر این، این شرکت از حمایت سرمایه گذاران نیز برخوردار نیست، به همین دلیل است که ارزش بازار آن کمی بیش از یک ماه است که تقریبا منفی 60٪ است. اما تیم Dogecoin تسلیم نمی شود و به شدت در تلاش است تا جامعه خود را با وقف کردن خود به این پروژه به هر طریقی که می‌ تواند، خشنود کنند.

مطالعه در وب سایت نیتبیکو: http://nitbico.com/?p=18799

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *