قیمت بیتکوین به ماه می رود؟

همان طور که سه ماهه سوم سال 2022 با یک یادداشت خوب آغاز شد، شاید بتوان گفت که تب ماکسی بیتکوین نیز در جامعه ارزهای دیجیتال در حال افزایش است. علیرغم تایید ورشکستگی سلسیوس، امید فزاینده ای در میان ماکسی بیتکوین [BTC] وجود دارد. در حالی که سکه محبوب آن ها در آب های کم عمق شنا می کند، اجماع برای افزایش شدید آن مطرح است. بیتکوین از این جا به کجا می رود؟ خوش بینی بیتکوین در هفته های اخیر با داده های تجدید شده که امیدهای جامعه را منعکس می کند، افزایش یافته است. معیارهای اجتماعی شاهد افزایش بی رویه ای هستند که توسط پلتفرم های تحلیلی پوشش داده می شود. سوابق داده‌های Santiment که از “#lambo” و “#moon” نام می‌برند، با جهش نزدیک به 8 درصدی BTC در ماه جولای، به طرز چشمگیری افزایش یافته است. همان طور که در نمودار داده زیر نشان داده شده است، این ذکرها در بالاترین میزان خود از ژانویه 2018 قرار دارند.

از نظر تاریخی، این اشاره‌ ها نشانه‌ هایی از خوش‌ب ینی رو به رشد معامله‌ گران در جامعه ارزهای دیجیتال است. یکی دیگر از موارد برجسته توسط یک تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، علی مارتینز، اشاره شده است. او اخیرا گزارش داد که موجودی بیتکوین در صرافی ها به پایین ترین حد در چهار سال گذشته رسیده است.

یکی دیگر از شاخص های اصلی توسط Plan C در تحلیل اخیر در توییتر منتشر شده است. این تحلیل بدترین کاپیتولاسیون در دهه گذشته را پوشش می دهد که تسلیم ژوئن در صدر فهرست قرار دارد. در دوره 14 ژوئن تا 23 ژوئن، حدود 1.06 میلیون بیتکوین زیان کمتر تحقق یافته بود، با این حال، بین 7 تا 16 جولای، تنها حدود 352 هزار بیتکوین زیان کمتر تحقق یافته باقی مانده است. این عامل خاص نشان دهنده بهبود احساسات معامله گر با طرح C است که به طور لفاظی می پرسد: “در حال حاضر اوج تسلیم است؟” ترکیبی از این سیگنال‌ ها، خوش‌ بینی فزاینده در جامعه بیتکوین را روشن می‌ کند. ماکسی ها در هفته های گذشته به رسانه های اجتماعی وارد شده اند، زیرا انتظار برای رسیدن بیتکوین به 21 هزار دلار ادامه دارد. در گزارشی که اخیرا منتشر شد، مشاهده شد که از هر سه بحث دارایی در رسانه های اجتماعی، یک مورد در مورد بیتکوین است. این معیار در هفته گذشته همراه با اظهار نظر مثبت رو به رشد برای بیتکوین در رسانه های اجتماعی به بالاترین حد خود در 13 ماه گذشته رسید.

مطالعه از وب سایت نیتبیکو: http://nitbico.com/?p=18794

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *