تحلیل ALGO – الگوراند: 26 تیر 1401 – ساعت 16

تسلط بر علاقه سرمایه گذاران یک مانع بزرگ برای بسیاری از ارزهای دیجیتال بوده است. یکی از دلایل ناتوانی بازار رمزنگاری در فعال کردن حالت احیا است. برای Algorand [ALGO]، سال سختی بوده است. ALGO از زمان تسلیم شدن در ماه مه تا سقوط بیشتر در آینده، به عنوان یکی از بزرگ ترین تلفات بازار در رقابت بوده است. با این حال، در زمان انتشار این پست، به نظر می رسید ALGO شتاب خوبی به دست آورده است. طی 24 ساعت گذشته، ALGO از 0.31 دلار به 0.34 دلار افزایش یافته است — یک افزایش 3.32 درصدی در نمودارها. در حال حاضر، در حالی که ممکن است این افزایش چندان قابل توجه به نظر نرسد، به نظر می رسد سایر معیارها مخالف هستند. حجم Algorand در دو روز گذشته چشمگیر بوده است. پس از سقوط به 57.10 میلیون در اوایل جولای، ALGO به زودی 95.58 میلیون در حجم معاملات افزایش یافت. دومی ارقامی بود که در زمان نگارش این مقاله ثبت شد.

در بازه زمانی طولانی تر، ALGO مقاومت هایی پیدا کرد. ناتوانی آن در حرکت فراتر از سطوح معین به قیمت رشد در گذشته تمام شده است. برای مثال، در 18 می، نتوانست از مقاومت 0.50 دلاری عبور کند. به طور مشابه، یک شکست مقاومتی دیگر در 8 ژوئن داشت زیرا نتوانست سطح 0.42 دلار را شکست دهد. افزایش در 26 ژوئن نیز نتوانست بیش از 0.35 دلار تحقق یابد.

با این وجود، شاخص های ALGO در زمان انتشار این پست، مثبت بودند. شاخص قدرت نسبی (RSI) برابر با 63.27 بود. در واقع، RSI از 13 ژوئیه به سمت صعود حرکت کرده است – نشانه این است که این افزایش اتفاقی نبوده است. با این حال، افزایش قیمت در کوتاه مدت می تواند خنثی بماند. به این دلیل که به نظر می رسید EMA 20 دوره ای (آبی) و 50 دوره ای (زرد) با سرعت یکسانی هستند. در چنین حالتی، روند غالب ALGO می تواند نزولی یا صعودی باشد.

در همین حال، مشکلات ALGO ممکن است به این زودی ها به طور قابل تایید برطرف نشود. در زمان نگارش این مقاله، درصد نهنگ هایی که آن را با بیش از 5 میلیون دلار نگهداری می کنند از 43.88 درصد به 43.69 درصد کاهش یافته است. با این حال، ارزش بازار در همان پنجره به 2.28 میلیارد دلار افزایش یافت. نیازی به گفتن نیست که اعتماد سرمایه گذار هنوز متزلزل است. علاوه بر این، احساسات مثبت و منفی نیز از پیش بینی های ناشی از EMA پشتیبانی می کنند. در حالی که ممکن است تقصیر تمام تقصیر شبکه Algorand نباشد، ممکن است یک حرکت محکم برای بازگشت سرمایه گذاران ضروری باشد.

مطالعه از وب سایت نیتبیکو: http://nitbico.com/?p=18824

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *