تحلیل ETH – اتریوم: 26 تیر 1401 – ساعت 16

Proof of Stake on Ethereum قطعا مورد انتظارترین رویداد سال است. سرانجام پس از تاخیرهای متعدد، به نظر می رسد که بالاخره یک تاریخ تعیین شده است. انتظار می رود روش اجماع جدید در تاریخ 19 سپتامبر در بلاکچین اتریوم ارائه شود. به طور طبیعی، اولین سوال این نیست که آیا ETH از آن سود می برد یا خیر، بلکه چقدر ETH از آن سود می برد. تحولاتی مانند The Merge اغلب دیده نمی شود. این مسئله باعث می‌ شود این رویداد به یک محرک افزایشی بالقوه تبدیل شود که با توجه به شرایط فعلی آن در بازار، ETH می‌ تواند در حال حاضر از آن استفاده کند. پادشاه آلتکوین ها اخیرا در معرض نوسانات بالایی قرار گرفته است. اکنون یک ماه است که در حدود 1.2 هزار دلار در حال نوسان است. اتریوم که قادر به شکستن آن سطح نبود، پس از بسته شدن در 1231 دلار یک روز پیش، در زمان نگارش این مقاله به 1197 دلار کاهش یافت.

جالب این جاست که به نظر می‌ رسد شاخص قدرت نسبی (RSI) یک الگو را در زمان نگارش این مقاله، تکرار می‌ کند. اتریوم که از منطقه اشباع فروش بالا می رود، به افزایش فشار خرید اشاره کرده است. با انجام این کار، اکنون مسیر خود را به سمت منطقه صعودی طی می کند. اگرچه هنوز وارد آن نشده است، اما این احتمال وجود دارد که بتواند در چند روز آینده این کار را انجام دهد. علاوه بر این، آخرین باری که ETH از منطقه اشباع فروش به منطقه اشباع خرید افزایش یافت، پادشاه آلتکوین حدود 65 روز طول کشید. بر این اساس، قیمت 42.47 درصد افزایش یافت و ETH را به 3334 دلار رساند.

اگر ETH طی 65 روز پس از سفر به منطقه اشباع فروش 42.47 درصد افزایش یابد، این آلتکوین تا ماه اوت به 1421 دلار بسته می شود. نیازی به گفتن نیست که کار زیادی برای ارز دیجیتال انجام نمی دهد، به خصوص که در سقوط ماه ژوئن بسیار بیشتر از دست داده است. با این حال، این آلتکوین را به سطح بحرانی بعدی 2000 دلار نزدیک می کند.

برای بازیابی آن سطح قیمت، اتریوم باید 67.78 درصد دیگر از قیمت زمان انتشار این مقاله خود افزایش یابد. این امر باعث می شود که کل رالی به 101٪ برسد. این نکته را می توان به دست آورد، زیرا ورود PoS باعث ایجاد تبلیغات زیادی برای آلتکوین می شود. علاوه بر این، از میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) نیز پشتیبانی خواهد کرد. در واقع، حتی ممکن است همین کار را برای SMA 100 روزه نیز انجام دهد. این دو خط پشتیبانی نیز در سوق دادن ETH به سمت 2000 دلار بسیار مهم هستند.

مطالعه از وب سایت گروه نامیرا: http://nitbico.com/?p=18819

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *