تحلیل ALGO – الگوراند: 3 مرداد 1401 – ساعت 17

گاوهای ALGO سرانجام فرصت های بهبودی را در منطقه 0.28 دلار پیدا کردند. ALGO از زیر خاکستر پایین ترین قیمت های چند ماهه خود در دو هفته گذشته افزایش یافت. سطوح مقاومت 38.2 درصدی و 61.8 درصدی رالی خرید را در چند هفته گذشته محدود کرده است. خریداران اکنون می توانند به دنبال شکستن بالاتر از الگوی معکوس باشند. در زمان انتشار این پست، ALGO با 2.27 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته، 0.3395 دلار معامله شد.

ALGO تنها در ده روز (9 تا 20 ژوئن) بیش از یک سوم ارزش خود را از دست داد و در 19 ژوئن به پایین ترین حد خود در 17 ماه گذشته سقوط کرد. مسیر اخیر کانال بالا (زرد) با فشار فروش مقابله کرد و جهش بیش از 28 درصدی را ایجاد کرد. اما مقاومت 61.8 درصد فیبوناچی با خط روند بالای کانال بالا همزمان شد تا مانعی برای گاوها ایجاد کند. از آن زمان، ALGO هنگام تشکیل یک گوه در حال سقوط در بازه زمانی 4 ساعته، دچار خرابی شد. اگر قیمت به بالای 200 EMA (سبز) ادامه دهد، هدف خریداران حفظ حمایت فوری و شکستن بالاتر از الگوی معکوس است. در این حالت، اهداف بالقوه در محدوده 0.33-0.35 دلار قرار دارند. با این حال، هر متقاطع نزولی EMA 20/50/200 می تواند تمایلات صعودی کوتاه مدت را باطل کند. هدف فروشندگان این است که محدوده 0.31-0.32 دلار را قبل از احیای محتمل دوباره آزمایش کنند.

در چند روز گذشته، RSI با روایت نزولی طنین انداز شد، زیرا به زیر خط وسط سقوط کرد. در حالی که موضعی تا حدودی خنثی از خود نشان داد، یک نوسان مداوم زیر علامت 50 به فروشندگان در به تاخیر انداختن بهبود در نمودارها کمک می کند. با این وجود، OBV پایین آمدن اندکی بالاتر خود را حفظ کرد و در نتیجه واگرایی صعودی با اقدام قیمت را تایید کرد. اما ADX روند جهت گیری ضعیفی را برای ALGO نشان داد. با نگاهی به تنظیمات گوه در حال سقوط که به پشتیبانی 0.33 دلار نزدیک می شود، ALGO می تواند شاهد احیای آن باشد. در این مورد، اهداف بالقوه همان چیزی است که مورد بحث قرار گرفت. با این حال، هر کراس اوور نزولی در EMA ها می تواند تلاش های خرید را به تاخیر بیندازد. همچنین، سرمایه گذاران / معامله گران باید حرکات بیتکوین را به دقت زیر نظر داشته باشند، زیرا الگوراند 81٪ همبستگی 30 روزه را با بیتکوین به اشتراک می گذارد.

مطالعه بیشتر از وب سایت نیتبیکو: http://nitbico.com/?p=19004

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *