حدود 51% درصد از کاربران Real Research از تبلیغ Khaby Lame بایننس خوشحال هستند!

طبق نظرسنجی انجام شده توسط Real Research، یک پلتفرم نظرسنجی محبوب مبتنی بر بلاکچین، 51 درصد از پاسخ دهندگان نسبت به تبلیغ Khaby Lame بایننس بسیار مثبت هستند. اپلیکیشن نظرسنجی آنلاین، نظرسنجی را در مورد حس TikTok Khaby Lame راه اندازی کرد تا نظر کاربران را در مورد ورود Lame به فضای کریپتو بسنجد. علاوه بر این، این مطالعه به درک کاربران در مورد این موضوع پرداخته است که سوالاتی پیرامون محبوبیت Lame، اثربخشی استفاده از اینفلوئنسرهای رسانه‌ های اجتماعی برای تبلیغات، و کارآمدی پلتفرم‌ های رسانه‌ های اجتماعی برای ارتقای رمزارز و سایر موارد متمرکز شده است.

جدای از آمار ذکر شده قبلی، 61.34٪ اظهار داشتند که طرفداران ستاره TikTok هستند و 47٪ معتقدند استفاده از اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی برای تبلیغات بسیار موثر است. وقتی از آن ها پرسیده شد که کدام افراد تاثیرگذار رسانه های اجتماعی را می خواهند با بایننس شریک ببینند، 46.04٪ بازیگر آمریکایی دواین جانسون را پیشنهاد کردند. شرکت کنندگان Real Research همچنین معتقدند که یوتیوب بهترین پلتفرم برای تبلیغ ارزهای دیجیتال است و پس از آن فیس بوک و اینستاگرام قرار دارند. با توجه به ورود لم به دنیای تبلیغات، قابل توجه است که این اولین سرمایه گذاری او نیست. او چندین پروژه مشترک با چندین برند مشهور بین المللی مانند نتفلیکس، ایکس باکس و هوگو باس داشته است.

انتقال لم از یک کارگر کارخانه به ستاره TikTok و سپس به سفیر برند صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال در جهان، الهام‌ بخش است. داستان زندگی او داستانی است که با طرح اکثر فیلم های هالیوودی رقیب است. جذاب و خنده دار، محتوای کوتاه او در رسانه های اجتماعی بر تمسخر پوچ بودن ویدیوهای هک پیچیده تمرکز دارد. حرکت مشخص لم، دراز کردن دستانش، کف دستش به سمت بالا، ستاره جوان شبکه های اجتماعی را به ارتفاعات غیرقابل تصوری رساند. امروز، Lame عنوان تاثیرگذار با بیشترین فالوور در TikTok را دارد که در فضای رقابتی شدید رسانه‌ های اجتماعی شاهکار کوچکی نیست.

واقع در دبی، Real Research یک برنامه بررسی الکترونیکی است که بر تسهیل جمع آوری داده ها با استفاده از پاسخ دهندگان قابل اعتماد و واجد شرایط متمرکز است. با این اپلیکیشن، شرکت‌ کنندگان می‌ توانند همزمان در مطالعات جالب شرکت کنند و جوایزی نیز کسب کنند. کسب و کارها همچنین از پورتال حامی Real Research برای ایجاد نظرسنجی های خود استفاده می کنند.

مطالعه بیشتر از وب سایت نیتبیکو: http://nitbico.com/?p=19010

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *