آیا AAVE می تواند فشار صعودی کافی را برای حفظ 100 دلار حفظ کند؟!

پس از ارائه یک رشد چشمگیر بیش از 100٪ از اواسط ژوئن، AAVE تلاش کرد تا بالای سطح قیمت 100 دلار باقی بماند. با این حال، گاوهای AAVE ممکن است به لطف آخرین توسعه مربوط به استیبل کوین جدید خود، برای تصاحب دیگری آماده باشند. چند هفته پیش، AAVE اعلام کرد که قصد دارد استیبل کوین بومی خود به نام GHO را عرضه کند. این شبکه غیرمتمرکز در آخرین به روز رسانی خود فاش کرد که یک عکس فوری را در آمادگی برای رای گیری جامعه در مورد پیشنهاد GHO آغاز کرده است. اگر این پیشنهاد تایید شود، AAVE ممکن است رشد خود را افزایش دهد که ناشی از تقاضای قوی توسط سرمایه گذارانی است که به دنبال بهره مندی از فرصت های حاصل هستند.

اقدام قیمت AAVE در مدت کوتاهی در همان 24 ساعتی که اعلام فوریه اعلام شد، عملکردی صعودی داشت. در دو روز گذشته 26 درصد رشد داشته است. و در زمان نگارش، دارای برچسب قیمت 98.14 دلاری مطابق با CoinMarketCap بود. نمودار قیمت AAVE نشان می دهد که عملکرد صعودی فعلی نتیجه بازگشت از نقطه میانی RSI بوده است. این امر پس از فروش جزئی از ابتدای هفته است. اما گاوها اکنون دستاوردهای از دست رفته را بازگردانده اند. با این حال، ممکن است در حال حاضر که در داخل خط مقاومت نزولی خود معامله می شود، به دلیل مقداری اصلاح باشد.

علاوه بر این، عملکرد صعودی AAVE با جریان‌های خروجی ارز بالاتر از جریان‌های ورودی همراه بود. تعداد خروجی ها در 24 ساعت گذشته به 15,645 AAVE رسید، در حالی که جریان های ورودی با اندکی کاهش به 13,061 AAVE رسید. جریان های ورودی و خروجی بورس نشان دهنده جهش در فعالیت های معاملاتی است. اما لزوما سطح فشار قیمت را آشکار نمی کند. معیارهای شمارش تراکنش نهنگ ها در نشان دادن سطح خرید یا فروش در حال انجام کار بهتری انجام می دهند. بر اساس معیار تراکنش نهنگ AAVE، حدود 16 تراکنش به ارزش بیش از 100000 دلار در 27 جولای و بیش از 25 تراکنش در 28 ژوئن وجود داشت. دو آدرس وجود داشت که AAVE به ارزش بیش از 1 میلیون دلار در 27 جولای و حداقل یک آدرس در 28 جولای انجام شد. شایان ذکر است که قیمت طی 24 ساعت گذشته مقداری صعودی داشته است که نشان می‌ دهد این حرکات ممکن است نهنگ‌ های AAVE را با قیمت‌ های پایین‌ تر خریداری کنند. با وجود روند صعودی، بازار هم چنان در دوره عدم اطمینان است. این بدان معناست که حداقل در کوتاه‌ مدت هنوز ریسک قابل توجهی برای کاهش قیمت به زیر 100 دلار وجود دارد. با این حال، آخرین تحولات در مورد استیبل کوین GHO ممکن است در بلندمدت به بهبود قابل توجهی کمک کند.

مطالعه از وب سایت نیتبیکو: http://nitbico.com/?p=19096

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *