رمز ارز FLOW به تمرکززدایی بیشتر از طریق CAST توجه می کند!

به لطف فناوری بلاکچین، جهان به سرعت در حال پذیرش عدم تمرکز است. در نتیجه، بسیاری از پروژه های رمزنگاری تعهد خود را به آینده DeFi نشان داده اند. بلاکچین Flow آخرین شبکه ای است که از طریق زیرساخت جدید سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) به نام CAST، خط را طی کرده است.

نقش CAST به عنوان یک ابزار حاکمیت جامعه ممکن است راه را برای پروژه های بیشتری در شبکه Flow هموار کند. چنین نتیجه ای این پتانسیل را دارد که تقاضا برای ارز دیجیتال FLOW را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. برچسب قیمت FLOW پس از افزایش 9.6 درصدی در 24 ساعت گذشته در 28 جولای به 1.78 دلار رسید. این رالی همچنین با اعلام CAST مطابقت داشت، به این معنی که ممکن است از احساسات مثبت سرمایه گذاران حمایت کند. با این حال، باید دید که آیا قیمت به افزایش بیشتر ادامه خواهد داد یا خیر.

علیرغم عدم اطمینان جزئی در مورد توانایی FLOW برای افزایش عملکرد صعودی خود، بازیابی بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه یک نشانه سالم است. این مسئله نشان می‌ دهد که ارز دیجیتال هم چنان در نزدیکی همان شاخص تقاضای قوی دارد. این هفته با نزولی شروع شد که شاهد آن بودیم که خرس‌ ها قبل از بازگشت اندکی به پایین‌ تر از سطح 50 درصد RSI حرکت کردند. هدف اصلی بعدی قیمت FLOW سطح قیمت 2 دلار است. در اوایل این ماه به دلیل رالی اواسط ماه خود از این سطح عبور کرد که آن را تا 2.11 دلار رساند. به دنبال آن یک عقب نشینی به دلیل کسب سود انجام شد و این امر پس از افزایش شدید حجم و ارزش بازار آن اتفاق افتاد. دومی به 2.16 میلیارد دلار رسید و عقب نشینی آن را تا 1.6 میلیارد دلار کاهش داد.

ارزش بازار FLOW تاکنون بیش از 1.8 میلیارد دلار بهبود یافته است و همچنین در دو روز گذشته افزایش جزئی را به ثبت رسانده است. این ممکن است نشانه ای باشد که سرمایه گذاران در حال خرید مجدد با قیمت های پایین تر هستند. این امر اغلب زمانی اتفاق می‌ افتد که سرمایه‌ گذاران انتظار صعودی بیشتری دارند. با این حال، این لزوما تضمین نمی کند که قیمت هم چنان به روند صعودی خود ادامه می دهد. حجم پایین تر نشان می دهد که روند صعودی فعلی به اندازه رالی اواسط هفته حرکتی ندارد. اگر FLOW نتواند فشار خرید کافی برای غلبه بر مقاومت در سطح فعلی خود را تضمین کند، ممکن است ضعف قیمت بیشتری در راه باشد. حتی با وجود این که آب عمیق اغلب به کندی جریان می‌ یابد، اما در صورت هدایت صحیح، انرژی بالقوه زیادی دارد و این مورد در FLOW است.

مطالعه بیشتر از وب سایت نیتبیکو: http://nitbico.com/?p=19104

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *