هدف NEAR بازار NFT برای افزایش اهرم رشد است!

رمز ارز NEAR به تدریج در رتبه‌ بندی به عنوان یکی از برترین شبکه‌ های بلاکچین از نظر ارزش بازار افزایش یافته است. با این حال، در بیشتر موارد تحت الشعاع شبکه های محبوب تر قرار گرفته است، اما این امر مانع رشد آن نشده است. این شبکه یکی از مهمترین پیشرفت‌ های خود را در این هفته پشت سر می‌ گذارد که امکان بهره‌ برداری از فرصت‌ های رشد بیشتری را در بازار NFT فراهم می‌ کند.

بازار جدید NFT به نام Few and Far بومی پروتکل Near خواهد بود. این یک پیشرفت بزرگ برای NEAR است، زیرا مسیری را فراهم می‌ کند که از طریق آن بلاکچین می‌ تواند به طور موثری به رشد در بازار NFT کمک کند. مورد دوم یکی از سریع‌ ترین جنبه‌ های در حال رشد فناوری بلاکچین بوده است و انتظار می‌ رود در بلندمدت به رشد و نوآوری قوی ادامه دهد. این راه‌ اندازی تاکنون تاثیر عمده‌ ای بر عملکرد قیمت NEAR نداشته است. پس از افزایش متوسط 3.64 درصدی 24 ساعته، در زمان انتشار این پست با قیمت 4.5 دلار معامله شد. با این حال، در سه هفته گذشته تغییر قابل توجهی در متریک توسعه NEAR مشاهده شد.

فعالیت توسعه در چند روز منتهی به روز راه اندازی نزدیک و دور شاهد افزایش قابل توجهی بود. ممکن است در کوتاه مدت منجر به افزایش دید نزدیک شود، بنابراین یک افزایش بالقوه قیمت وجود خواهد داشت. با این حال، باید دید که احتمالا به این دلیل که بازارها با احتیاط جلوتر از داده های کلیدی بازار حرکت کرده اند. قیمت NEAR متعاقبا نزولی را تجربه کرده است، به خصوص از هفته گذشته که سرمایه گذاران برای افزایش عدم اطمینان آماده شده بودند. این نتیجه همچنین بر حجم معاملات NFT در شبکه تاثیر گذاشت. معاملات NFT در هفته دوم جولای به طور قابل توجهی افزایش یافت و در اواسط ماه قبل از کاهش قیمت به اوج خود رسید.

ما نتیجه مشابهی را در تعداد آدرس‌ های منحصربه‌ فردی مشاهده می‌ کنیم که NFT‌ هایی به ارزش بیش از 100000 دلار خریداری کرده‌ اند. حجم آن ها به محض شروع افزایش قیمت ها یا زمانی که قیمت ها در یک منطقه نامشخص قرار می گیرند، کاهش می یابد. از سوی دیگر، آدرس‌ هایی که NFT‌ هایی به ارزش کمتر از 1000 دلار خریداری کرده‌ اند، کمتر بوده‌ اند که به این معنی است که خریداران NFT در NEAR ارزش بیشتری نسبت به بودجه دارند. حجم اجتماعی آن در سه روز گذشته افزایش قابل توجهی داشته است. این ممکن است افزایش خفیف صعودی آن را توضیح دهد و ممکن است منجر به بهبود عملکرد قیمت در کوتاه مدت شود.

مطالعه بیشتر از وب سایت نیتبیکو: http://nitbico.com/?p=19106

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *