بررسی رشد قیمتی ETC

اتریوم کلاسیک [ETC] ممکن است در راه افزایش سه رقمی دیگری باشد. حدود دو هفته پیش، این ارز دیجیتال شش ساله در عرض یک هفته به سود سه رقمی رسید. در این مدت، ETC جهش عظیمی 106.21 درصدی داشت، از 13.65 دلار در 16 جولای به 27.12 دلار در 23 جولای افزایش یافت. علیرغم کاهش کوتاه مدت به 23.42 دلار در 26 جولای، ETC، در زمان انتشار این پست، به یک رالی بدون توقف بازگشت. طی 24 ساعت گذشته، ETC در زمان نگارش این مقاله 35.45 درصد سود برای سرمایه گذاران خود به دست آورده بود. این امر پس از آن صورت می گیرد که طی چند روز گذشته رشد تصاعدی را تجربه کرده و 134 درصد سود دیگر را به دست آورده است. سطح جدید به این معنی است که ETC از سطح صعودی قبلی خود گذشته است و می تواند برای مخالفان بسیار قوی باشد. افزایش فوق العاده ETC به دلیل چند عامل بوده است. در چشم انداز فنی، پیش بینی مقاومت فیبوناچی دقیق به نظر می رسید. علاوه بر این، ETC از نظر معیارهای متعددی گام های بزرگی برداشته است. اول، حجم ورودی به اکوسیستم ETC در 24 ساعت گذشته، حتی در 27 جولای، بسیار زیاد بوده است. بر اساس داده های Santiment، حجم ETC تا 26 جولای 895.31 میلیون بوده است. در زمان انتشار این پست، به رقم باورنکردنی 5.38 میلیارد افزایش یافت.

ارزش بازار به ارزش 1.54 میلیارد دلار در 26 جولای 5.82 میلیارد دلار در زمان نگارش این مقاله بود. به طور مشابه، حجم اجتماعی در 24 ساعت گذشته به بیش از 4 درصد رسیده بود که نشان می‌ دهد رالی ETC اتفاقی نبود. پیش از این، ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم [ETH] گفت که عاشق زنجیره اثبات کار (PoW) است که از شبکه ETC پشتیبانی می کند. با ادغام Proof-of-Stake (PoS) در سپتامبر، Vitalik اشاره کرد که ETC ممکن است در زنجیره ETH هم چنان فعال بماند. علیرغم این ادعا، ETC نسبت به همتایان خود در اکوسیستم قراردادهای هوشمند عملکرد فوق العاده ای داشته است. ETH حدود 6٪ افزایش یافت و BNB 3.07٪ افزایش یافت. نزدیکترین به ETC Solana [SOL] بود که 9.65 درصد افزایش را ثبت کرد.

احساسات کلی بازار نشان می دهد که روند صعودی ETC ممکن است تمام نشده باشد. با این حال، باندهای بولینگر (BB) نوسانات شدیدی را نشان دادند که می تواند منجر به برگشت شود. از سوی دیگر، 20 EMA (آبی) و 50 EMA (بنفش) نتایجی مخالف BB را در کوتاه مدت نشان دادند. در زمان انتشار، EMA 20 به راحتی بالاتر از 50 EMA بود. نگاهی دقیق تر به نمودار چهار ساعته نشان داد که سرمایه گذاران ممکن است در حال حاضر سود ببرند، زیرا به نظر می رسید فشار فروش افزایش یافته است.

مطالعه بیشتر از وب سایت نیتبیکو: http://nitbico.com/?p=19099

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *