کاربرد هوش مصنوعی در ارز دیجیتال: مقدمه ای بر شرکت های هوش مصنوعی در ارز دیجیتال در ایران

مقدمه ای بر هوش مصنوعی و ارز دیجیتال

اخیرا مطالعات جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد چگونه بازار ارزهای دیجیتال می تواند از توسعه هوش مصنوعی استفاده کنند. بر اساس این مطالعات، انتظار می ‌رود اندازه بازار جهانی ارزهای دیجیتال تا سال 2028 شتاب بیشتری بگیرد و به یک رقم دارایی چندین برابری برسد. با توجه به تحولات در سراسر جهان، تقاضا برای خدمات ارزهای دیجیتال به طور چشمگیری افزایش یافته است. علاوه بر این، محبوبیت عظیم دارایی های رمزنگاری مانند بیتکوین و اتریوم، باعث افزایش بیشتر تقاضا برای خدمات ارزهای دیجیتال شده است. چنین تحولاتی، افراد بیشتری را در سراسر جهان تشویق می کند تا سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را آغاز کنند. شرکت های متعددی در حال کار بر روی انواع مختلف مشارکت برای توسعه بیشتر بازار ارزهای دیجیتال هستند. در این توسعه، هوش مصنوعی، نقش بزرگی ایفا می کند. یکی از دلایل اصلی چنین توسعه ای، همه گیری کووید-19 است که در حال حاضر بسیاری از گوشه های زندگی روزمره ما را تغییر داده است. این بیماری همه گیر بسیاری از مردم را در سراسر جهان بیکار کرده است. برای این افراد، معاملات ارزهای دیجیتال، گزینه بسیار خوبی برای کسب سود است. همچنین، تراکنش‌ های ارزهای دیجیتال نسبت به تراکنش‌ های فیات، هزینه کمتری دارند، به‌ ویژه وقتی در مورد تراکنش ‌های بین‌ مرزی صحبت می ‌شود. همین طور مسئله انرژی های فسیلی و اتکا به آن ها با تمامی اثرات زیست محیطی خودشان و کنار گذاشتن آن ها و روی کار آمدن انرژی های تجدید پذیر مسئله مهم دیگری است.

انتظار می ‌رود توسعه بیشتر هوش مصنوعی بتواند تاثیر قابل توجهی بر توسعه بیشتر بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد. صنعت ارزهای دیجیتال در چند سال گذشته به شدت در حال رشد بوده و مشتریان جدید زیادی را در سراسر جهان جذب کرده است. یکی از دلایل زیادی که باعث می ‌شود بازار بسیار محبوب شود، این واقعیت است که برای تازه ‌واردان شروع کار در صنعت ارزهای دیجیتال بسیار آسان است. امروزه، معامله گران مجبور نیستند تجربه زیادی در بازار معاملات ارزهای دیجیتال داشته باشند تا بتوانند از آن سود ببرند. صرافی های ارزهای دیجیتال متعددی در بازار وجود دارد که به معامله گران فرصت استفاده از معاملات الگوریتمی را می دهد. این یک پیشنهاد بسیار مفید برای کسانی است که زمان کافی برای نظارت مداوم بر بازار ندارند یا به سادگی دانش و تجربه کافی در تجارت ارزهای دیجیتال ندارند. این افراد می توانند به راحتی یک ربات معامله گر خودکار بیتکوین را دریافت کنند و اجازه دهند برای آن ها سود ایجاد کند. همان طور که بازار هم چنان به رشد خود ادامه می دهد، ربات های معاملاتی خودکار بیشتری برای بازار معاملات ارزهای دیجیتال ایجاد می شوند. چنین ربات هایی با هوش مصنوعی ایجاد می شوند. هوش مصنوعی و توسعه بیشتر آن می تواند شروع تجارت با ارزهای دیجیتال را برای مبتدیان آسان تر کند. امروزه، هوش مصنوعی به صورت فعال در بازار ارزهای دیجیتال استفاده می شود، اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که این تازه آغاز راه است و پذیرش هوش مصنوعی در بازار ارزهای دیجیتال در سال های آینده به رشد گسترده خود ادامه خواهد داد. در چند سال گذشته، الگوها و شاخص‌ های نموداری متعددی برای کمک به معامله ‌گران ارزهای دیجیتال در سرمایه ‌گذاری‌های خود ایجاد شده ‌اند. با استفاده از این ابزار، معامله گران می توانند از شرایط بازار حداکثر استفاده را ببرند، اما هوش مصنوعی باید خیلی گزینه های بیشتری ارائه دهد. یکی از بزرگ ترین مشکلات معامله گران در مورد معاملات ارزهای دیجیتال این است که بازار 24 ساعته و 7 روز هفته باز است. این بدان معناست که همیشه اتفاقی در بازار ارزهای دیجیتال رخ می دهد، اما تحلیل این تغییرات قیمت برای معامله گران می تواند بسیار سخت باشد. از سوی دیگر، هوش مصنوعی قادر است در هر زمان، تحرکات قیمت در بازار را زیر نظر داشته باشد و اطمینان حاصل کند که هر زمان که نوعی حرکت در بازار وجود دارد که ممکن است سودی به معامله‌ گران بدهد، ربات معاملاتی خودکار برای آن ها سود خواهد داشت.

چه شرکت هایی از هوش مصنوعی در زمینه ارز دیجیتال استفاده می کنند؟

تا زمان نگارش این مقاله، با توجه به مطالعات میدانی صورت گرفته، هوش مصنوعی در ایران در زمینه ارز دیجیتال به درستی پیاده سازی نشده و مورد استفاده علمی و عملی قرار نگرفته است. اما یک شرکت به نام برندینگ NitBiCo در وب سایت اینستاگرام، کانال تلگرام و توییتر خود علام کرد است که تمامی تحلیل ها و پیش بینی ها با استفاده از یک برنامه نوشته شده دقیق مبتنی بر هوش صنوعی (برپایه روش های یادگیری ماشین) است. این ادعا می توند رویکرد جالب توجهی در زمینه هوش مصنوعی و ارز دیجیتال در ایران باشد. با مطالعات صورت گرفته، مشخص شد که وب سایت NitBiCo به آدرس www.nitbico.com در زمینه های دیگر از جمله ارائه ایردراپ ها (ارز دیجیتال رایگان)، تحلیل روزانه رایگان، بررسی اخبار ارز دیجیتال، ارائه سیگنال با نقطه ورود و خروج را ارائه می دهد.

همچنین دارای یک سامانه هوشمند برای فروش سیگنال با قیمتی به شدت مناسب و درصد بادهی بالا به آدرس www.nitromira.com می باشند که کاربران می تواند با عضویت و سپس تایید حساب کاربری خود با ایمیل، سیگنال مورد نظر خود را خریداری کنند!

عضویت در اینستاگرام آن ها به شما کمک می کند روزانه تحلیل ها و اخبار مناسبی را با نوشتار مناسب پیدا کنید!

اینستاگرام: www.instagram.com/nitbico

کانال تلگرام: https://t.me/airdrop_namira

www.nn4e.com
nn4e@aol.com
شناسه تلگرام @nimanamira
09360703858
کانال تلگرام https://t.me/nn4enamira
کانال تام تام https://tt.me/nn4enamira
اینستاگرام https://www.instagram.com/nn4enamira

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *